Barnesete nr 2

_tredjepåvei

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Septemberbarna 2019
Marsboerne 2023
Har dere kjøpt?
Hører rykter om at en ny besafe sete kommer i butikker i juli, izi plus. Den skal vi ha tror jeg!:)
 
Jeg har kjøpt besafe kidz eller hva den het;) Kjøpte den på salget som babyshop hadde her;) Og den passer fint i en liten bil også! Så lenge passasjeren ikke har for laaange ben:p fornøyd hittil!
 
Har sååå lyst på cybex sirona!!!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Da kan vel jeg spørre om hva dere har kjøpt? Eller kommer til å kjøpe? :)

Her blir det Izi Plus, tror jeg. Foreløpig passer Izi Sleep bra :)
 
Foreløpig kjøpt izi comfort. Kjøpte meget pent brukt, fram til vi kommer hjem fra turen vår, da skal setet oppgraderes til izi plus for bedre bein plass!:)
 
Ahh, ingenting av det jeg kommenterte tidligere i dag er her... :/

Men! Jeg bestilte Britax Multitech II i går... Det kan brukes både for-og bakovervendt (--> 6 år) Så veldig greit ut, og har hørt at den ikke tar såå mye plass bakovervendt heller! Skal informere om det når vi har testa :)
 
Søsteren min fortalte meg nettopp at vi må ha en bilstol barnehagen kan bruke når de skal på turer også.
Nå har jo vi tenkt til å ha en stol i bil nr 2 og som besteforeldrene kan låne, så det går jo bra. Men hva søren skal man velge da, da! :confused: Det må jo være et sete som er enkelt å ta ut og inn.
 
Hadde bhg krevd et eget sete hadde jeg bedt de om å kysse meg i ræva.. er det vanlig liksom? Jeg har måtte spare for å kjøpe det vi skal ha liksom...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Søsteren min fortalte meg nettopp at vi må ha en bilstol barnehagen kan bruke når de skal på turer også.
Nå har jo vi tenkt til å ha en stol i bil nr 2 og som besteforeldrene kan låne, så det går jo bra. Men hva søren skal man velge da, da! :confused: Det må jo være et sete som er enkelt å ta ut og inn.

Høres rart ut! I juniors gamle bhg så hadde de ikke barneseter, så når de skulle på utflukter så gav de bare oss foreldre beskjed på forhånd og så satte vi igjen setet i barnehagen når vi leverte den dagen :) Aldri hørt om at barnehagen skal ha eget sete, det kan de ikke kreve, ærlig talt... :p men de kan vel kanskje kreve at du har sete til disposisjon når de skal på turer, men da er det jo bare å sette igjen bilstolen i bhg den morgenen :) hilsen oktober'13 snik;)
Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app
 
Ja, var det jeg mente :) Men de store klumpete Besafe stolene egner seg liksom ikke til det. Så jeg lurer på et sete som er bra til bhg, bil nr2 og besteforeldre :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp