Barnesete nr 2

En tråd i 'Oktober 2012' startet av racheyrayray, 16 Jun 2013.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. racheyrayray Glad i forumet Septemberbarna 2019

Har dere kjøpt?
    Hører rykter om at en ny besafe sete kommer i butikker i juli, izi plus. Den skal vi ha tror jeg!:)

2. Lykkesrus Guest

Jeg har kjøpt besafe kidz eller hva den het;) Kjøpte den på salget som babyshop hadde her;) Og den passer fint i en liten bil også! Så lenge passasjeren ikke har for laaange ben:p fornøyd hittil!

3. marutt Glad i forumet

Har sååå lyst på cybex sirona!!!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

4. Iskaffen Flørter med forumet

Da kan vel jeg spørre om hva dere har kjøpt? Eller kommer til å kjøpe? :)

Her blir det Izi Plus, tror jeg. Foreløpig passer Izi Sleep bra :)

5. racheyrayray Glad i forumet Septemberbarna 2019

Foreløpig kjøpt izi comfort. Kjøpte meget pent brukt, fram til vi kommer hjem fra turen vår, da skal setet oppgraderes til izi plus for bedre bein plass!:)

6. marutt Glad i forumet

Ahh, ingenting av det jeg kommenterte tidligere i dag er her... :/

Men! Jeg bestilte Britax Multitech II i går... Det kan brukes både for-og bakovervendt (--> 6 år) Så veldig greit ut, og har hørt at den ikke tar såå mye plass bakovervendt heller! Skal informere om det når vi har testa :)

7. Iskaffen Flørter med forumet

Søsteren min fortalte meg nettopp at vi må ha en bilstol barnehagen kan bruke når de skal på turer også.
    Nå har jo vi tenkt til å ha en stol i bil nr 2 og som besteforeldrene kan låne, så det går jo bra. Men hva søren skal man velge da, da! :confused: Det må jo være et sete som er enkelt å ta ut og inn.

8. marutt Glad i forumet

Hadde bhg krevd et eget sete hadde jeg bedt de om å kysse meg i ræva.. er det vanlig liksom? Jeg har måtte spare for å kjøpe det vi skal ha liksom...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

9. Caressa Elsker forumet Oktobermirakler 2013

Høres rart ut! I juniors gamle bhg så hadde de ikke barneseter, så når de skulle på utflukter så gav de bare oss foreldre beskjed på forhånd og så satte vi igjen setet i barnehagen når vi leverte den dagen :) Aldri hørt om at barnehagen skal ha eget sete, det kan de ikke kreve, ærlig talt... :p men de kan vel kanskje kreve at du har sete til disposisjon når de skal på turer, men da er det jo bare å sette igjen bilstolen i bhg den morgenen :) hilsen oktober'13 snik;)
    Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

10. Iskaffen Flørter med forumet

Ja, var det jeg mente :) Men de store klumpete Besafe stolene egner seg liksom ikke til det. Så jeg lurer på et sete som er bra til bhg, bil nr2 og besteforeldre :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Del denne siden