Barnesete igjen...

vind

Glad i forumet
Noen som har eraring med sånn type sete?

vet at det heter recaro men ikke så mye mer..

ORIGINAL: *skjønningen86*

hadde aldri kjøpt det gamle sete der, så det på finn!! hadde det vært nytt så[:)]

enig.. men sånne seter er ikke dyre ny
jeg har be safe 123 til phillip... de koster 1500 ny.[:)]

Har ingen erfaring med ett slikt sete. Jeg hadde aldri tenkt på å kjøpe noe gamelt sete. Det er nye regler nesten for vert år når det kommer til bilseter.

Takk for svar, men syns egentlig ikke jeg har fått svar på det jeg spurte etter.

jeg spurte om noen hadde erfaring med sånn type sete, jeg spurte IKKE om dere vil kjøpe nytt eller brukt sete, og hvem har sagt at det var akkurat dette setet. Brukte bilde for  vise hvilken type men var nok veldig dumt det.. Dårlig valg av eks bilde.

sikkert 10 år etter fargene å bedømme

Ja..hehe..setet ser gammel ut..jeg ville heller aldri gått for det..Men kan du ikke spørre noen som har noe liggende da?? så du kan få låne..? Hvis du allerede har kjøpt setet, kan du jo prøve å bytte trekket..

ORIGINAL: NaPa

Ja..hehe..setet ser gammel ut..jeg ville heller aldri gått for det..Men kan du ikke spørre noen som har noe liggende da?? så du kan få låne..? Hvis du allerede har kjøpt setet, kan du jo prøve å bytte trekket..

hjelper jo ikke å bytte trekket når det er det innafor trekket som skal beskytte ungen...

Jeg hadde aldri kjøpt ett brukt sete, hvertfall ikke ett som ser så gammelt ut. Da hadde jeg heller gått på obs og kjøpt ett nytt til 800kr

ORIGINAL: Chatnoir

Hadde aldri brukt det gamle setet der til mitt barn....

Vi har de til Ole martin og er kjempe fornøyd men vi har og 5 punkt i det
de nye er det høytaler innbygd oppe me hode. Det har vi og er veldig greit hvis vi ikke vil høre på musikk.

Jeg vet jo at hele setet må ut..men hvis hun likevel skulle bruke det så kunne i det minste trekket byttes [:D]
Men har ikke OBS hatt sånne ekstrem billige barneseter? De har i allefall hatt tilbud på dem..

Skulle jeg hatt beltestol ville jeg sett på Maxi Cosi Rodi XP. Hvor stort er barnet ditt da?

Ville i alle fall ikke kjøpt det gamle setet der.

kunen fint kjøpt et brukt sete, men tror ikke jeg hadde kjøpt et så brukt et. sikker på du kan finne nesten nye til 500kr der inne. jeg solfte mitt be safe fpr 550kr og det var bare ca 1år gammelt.

hadde aldri satt ungen min i det sete der jeg nei... vi har ikke mye penger med jeg syns det er utrolig viktig å ha et trykt sete i bilen... maxi cosi rodi xp har vi å er kjempe fornøyd kommer kjempe bra ut i tester..ikke er det dyrt heller...

ORIGINAL: NaPa

Jeg vet jo at hele setet må ut..men hvis hun likevel skulle bruke det så kunne i det minste trekket byttes [:D]
Men har ikke OBS hatt sånne ekstrem billige barneseter? De har i allefall hatt tilbud på dem..

de har hatt seter på obs til 399, og jeg kjøpte det dum som jeg var. Bytta det etter et par måneder for da ville ikke ryggen stå i riktig stilling lenger. Den var allerede blitt slitt, og falt bare ned igjen.

Anbefaler deg ikke å kjøpe stol på obs[:)]

er billigst mulig bedre en trygghet ? det skjønner ikke jeg se... men alle er vi forskjellig [;)]

ORIGINAL: *cookiemonster*

Jeg hadde aldri kjøpt ett brukt sete, hvertfall ikke ett som ser så gammelt ut. Da hadde jeg heller gått på obs og kjøpt ett nytt til 800kr

Jeg hadde aldri kjøpt et brukt sete, uansett hvor gammelt det er. Og jeg hadde ALDRI gått på obs og kjøpt en nytt sete - ikke på noen annen matbutikk heller..

Da hadde jeg heller dratt i en barneutstysforetning og kjøpt et sete fra et kjent og bra merke, som Britax, Akta Graco, Maxi Gosi (har et veldig bra sete), HTS ol.

Takk for svar, men syns egentlig ikke jeg har fått svar på det jeg spurte etter.

jeg spurte om noen hadde erfaring med sånn type sete, jeg spurte IKKE om dere vil kjøpe nytt eller brukt sete, og hvem har sagt at det var akkurat dette setet. Brukte bilde for  vise hvilken type men var nok veldig dumt det.. Dårlig valg av eks bilde.

ORIGINAL: *skjønningen86*

hadde aldri kjøpt det gamle sete der, så det på finn!! hadde det vært nytt så[:)]

Hei og hå vind! [:)]
Har ingen erfaringer selv med Recaro, men jobbet på babyshop i ca. ett år..
Hovedgrunnen til at kunden kjøper dette setet er først og fremst design og merke.. som tidligere nevt har ett av Recaro setene høytalere innbygd i "hodestøttene".. Britax Evolva er et veldig bra sete, og det koster litt ekstra, men tror ikke de koster mer enn Recaro setene.. Rådfør deg med personalet i butikken, jeg jobbet aldri i bilsikring, men vet at Britax skal være veldig bra, ellers har du også BeSafe[:)] Hvor gammel er barnet som skal bruke dette setet?

Back
Topp