barnesete igjen

2008/2013/2014

Glad i forumet
kan noen anbefale meg et sete??
jenta mi har akkuratt passert 3 år, sitter nå bakovervendt men hun har veldig liten plass.
hun er lang for alderen altså...

hvor lang og hvor mye veier hun?

vet ikke
hun er vel rundt 15 kg eller noe. aner ikke hvor lang

vanskelig å anbefale sete om man ikke vet hvor lang hun er, men mitt barn på 110 cm sitter i et britax hi way, hun er 17,4 kg. Hun har god plass til føtter og slikt, skal ikke si hun har MYE å vokse på i ryggen, men hun passer sikkert stolen et år til. Er datteren din lenger enn dette så har vi et britax two way, og jeg tror det er en anelse lenger i ryggen. Begge går opp til 25 kg så er jo ikke vektmessig fare for at hun skal passere.

jeg ønsker ikke å kjøpe et sete som jeg bare kan ha i ett år. har ikke så god råd.

Alenemamma1 skrev:
jeg ønsker ikke å kjøpe et sete som jeg bare kan ha i ett år. har ikke så god råd.

ja men det må du kanskje belage deg på når hun nå er 3 år?? det er mange komprimisser om man kjøper et sete fra 9-36 kg... Jeg vet ikke hvilket type sete du egentlig så for deg? si litt om det så skal vi se om det går ann å hjelpe til med anbefaling.

der er jo mange som går fra 15 kg

Men hvor lang er hun og hvilket sete sitter hun i?

som sagt, vet ikke hvor lang. hun er ikke hjemme så kan ikke måle henne

nå sitter hun i acta graco duologic 2

Alenemamma1 skrev:
som sagt, vet ikke hvor lang. hun er ikke hjemme så kan ikke måle henne

nå sitter hun i acta graco duologic 2

ja men da er hun sikkert veldig lang da, for mi jente har enda plass i den stolen, men vekta gjorde at vi har byttet den ut. Jenta vår er over gjennomsnittet og 4,5 år. stoler fra 15 kg, bli beltestoler som monteres framovervendt. Da ville jeg anbefalt å tatt en titt på britax kid fix og cyber x s.

Back
Topp