barneservise

lizzzzie

Elsker forumet
har dere mange? og har dere begynt å bruke de?

aleksander fikk ett som heter prins, og vi har nettopp begynt å bruke det. men vurderer å kjøpe flere, men tror ikke det blir av den dyre sorten

bruker hver dag vi, og vi har mange, fikk i dåpsgave....
vi har
- prinsen
- peter pan
- kardemomme by
- hakkebakkeskogen
- Mumidalen

åsså har vi billigutgaven fra Kremmerhuset, med bamser på, kofferten de kom i er faktisk den morsomste leken snuppen min har [:D][:D][:D]

Nei, har bare noen plastikkboller med prinsesser (storesøsters), ole brumm, og fra ficher price[:)]
Storesøster har heller ikke noe, så jeg skal ønske til dem til jul, med kardemommeby.

Vi har fra kardemomme-by og så fra ett merke til, men husker ikke hva det heter ! [&:]

EDIT : Villeroy & Boch heter det andre..Fikk det i en sann kjempefin koffert ! [:)][:)]

Har et med ole brum og et med noe sjørøvergreier på (begge i plast)
Det går mest i IKEA sitt barneservise i plast her (det med mange farger)

av alle som er her, er det da bare 6 stykker som har barneservise til ungene sine. vis nå litt meir interesse da. jeg er jo nyskjerring på hva dere har.

vi kjøpte slik sett fra ikea m en skål og et fat og en drikkekopp..vanli kjedelig hvitt...

men ska kjøpe slike søte fine..men ikek faen om eg betaler 100 kr for en plast tallerken m et mønster oppi på babyshop...

ORIGINAL: Bistra

vi kjøpte slik sett fra ikea m en skål og et fat og en drikkekopp..vanli kjedelig hvitt...

men ska kjøpe slike søte fine..men ikek faen om eg betaler 100 kr for en plast tallerken m et mønster oppi på babyshop...

nei det er jo helt kriminelt da. men jeg var inne på www.sprell.no, og de hadde noen søte fat til 68 kr. men de var ikke av det billigste de heller, men kjempe fine. jeg syns de er finest de knuslige, men faren for at de blir knust i tusen biter er jo der da

ORIGINAL: lizzzzie

ORIGINAL: Bistra

nei det er jo helt kriminelt da. men jeg var inne på www.sprell.no, og de hadde noen søte fat til 68 kr. men de var ikke av det billigste de heller, men kjempe fine. jeg syns de er finest de knuslige, men faren for at de blir knust i tusen biter er jo der da

Det jeg har er knusfritt porselen ! [:D] Ganske dyrt, men jeg fikk det i dåpsgave, så gjør ikke meg så mye..

fikk et porselenssett med dalmantinere og navnet til trym på til dåpen, ikke tatt i bruk  enda.

Bruker mest tommeetippe-boller og en haug billigboller fra ikea

Har fått peter pan, men bruker det ikke enda.
Har plast sett, 2 stykk som vi bruker hver dag [:)]
Et ole brum og et kjempefint fra ikea.

Har Figgjo Kardemommeby, som Benjamin fikk til dåpen sin, der er svindyrt! Vi bruker mest kinaskål-servise som de har på Kremmerhuset, kjempesøte![:D] Koster 7 kr stk. tror jeg!

Back
Topp