Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vi har det samme problemet her i huset. Siden senga til snuppa er i kirsebær, og storebrødrene har tygd godt på den, så er den full av stygge hakk langs kantene. Jeg tror vi kommer til å sparkle de verste hakkene, male den hvit, og montere på sånne bitekanter før sengen tas i bruk igjen. Tror f.eks. IKEA har sånne bitekanter.
Vi har det samme problemet her i huset. Siden senga til snuppa er i kirsebær, og storebrødrene har tygd godt på den, så er den full av stygge hakk langs kantene. Jeg tror vi kommer til å sparkle de verste hakkene, male den hvit, og montere på sånne bitekanter før sengen tas i bruk igjen. Tror f.eks. IKEA har sånne bitekanter.
ja denne er helt enormt tygg i stykker langs alle kantene :s visste ikke d fantes bitekanter jeg ?[&:][8D] søren o d sko eg visst før.. sprakle ja, hmm sliper dere ned eller pusser med pussemaskin også? her er d så ille at hun har bitt vekk fliset opp treverket innover treet på en måte..