Barneseng

Her har jeg kjøpt bedsidecrib, også vuggen fra jeg var liten i stua og sprinkelseng på barnerommet [emoji4]

Har kjøpt bedside crib som vi har på soverommet vårt i 2. Etg., tenker hun skal sove der i minst 6 mnd [emoji4] så har vi sprinkelseng etter storebror til når hun skal på eget rom etterhvert. Nede i stua tenker jeg å ha lekegrind som jeg evt kan legge babynestet oppi ved dagsoving [emoji4]

Vi går for vanlig sprinkelseng på soverommet inne hos oss, og vugge i stua på dagtid. Har gjort det samme med de to andre og vært fornøyd med det (variabelt hvor interesserte de har vært i å sove i vugga på dagtid da[emoji23]).

Chicco next to me bedside crib til soverommet, og så blir det sprinkelseng når han vokser ut av den (5-6 mnd). Til stua har jeg vurdert, men ikke kjøpt, en sånn hengevugge. Litt fordi jeg har hørt mye bra om det, og litt for å holde storebroren unna i tilfelle sjalusi [emoji85][emoji38]

Tusen takk for gode tips og svar dere! :happy:

Etter å ha diskutert litt med en (i overkant) økonomisk samboer har vi slått til på en brukt bedside crib som nok blir brukt så lenge lille sover på vårt soverom. Satser på at dette blir veldig bra :joyful:

Har kjøpt sprinkelseng fra ikea, den med tette kort sider, men blir nok å kjøpe bedsidecrib til første året, da storebror kommer inn til oss tidlig hver morgen. Også har vi vugge i stua med babynest oppi [emoji4]

Tusen takk for gode tips og svar dere! :happy:

Etter å ha diskutert litt med en (i overkant) økonomisk samboer har vi slått til på en brukt bedside crib som nok blir brukt så lenge lille sover på vårt soverom. Satser på at dette blir veldig bra :joyful:
Har dere funnet en? Vi trenger en som ikke er så stor, men er så mange av dem barnet kun kan sove i i 5-6mnd...

Har dere funnet en? Vi trenger en som ikke er så stor, men er så mange av dem barnet kun kan sove i i 5-6mnd...

Har kjøpt Troll sin modell brukt, ja. Veldig fin størrelse, men regner ikke med den kan brukes lengre enn 5-6 måneder. Litt avhengig av bebis såklart :happy: Rop gjerne ut om du finner en større variant!

Vi har kjøpt Troll Bedside crib til vårt soverom, og foreløpig ingenting til lillemors rom. Sikler på Troll Royal sprinkelseng :)

Jeg fikk sprinkelseng av min kusine, så den har vi på rommet vårt - tenker det holder[emoji1]

Vugge til å ha i stuen og regner med sprinkelseng på soverommet. Bror min arvet vår sprinkelseng, men nå ser det ut som vi får den tilbake. [emoji4] Må bare kjøpe ny madrass.

Back
Topp