Barneseng

Vi har kjøpt GoNatt sengen på IKEA, og er kjempefornøyd med det nå når vi har fått satt den. Kjenner og ei som har den og er fornøyd. Fått masse skryt for utseende på den og av de som har vært innom.

Vi har og kjøpt Ikea madrass:)

Vi har seng fra barnashus. Het anete og hvit veldig solid materiale. Kostet 1400 tror eg. Vi fikk det i gave så vi fikk en ordentlig madrass kostet 800 kr svindyrt, ikea sitt er sikkert ok nok. Vår madrass er helsemadrass

Koster 800 for den på ikea også.. Men verdt det om den er bra ☺️ har hørt at svane madrass ikke anbefales siden de fort blir myke..

Selve sengen spiller ingen rolle. Om det er billigste fra ikea eller stokke eller leander.......

Ren og god madrass er viktigst.

Koster 800 for den på ikea også.. Men verdt det om den er bra ☺️ har hørt at svane madrass ikke anbefales siden de fort blir myke..
Vi fikk sett 3 sorter madrasser var vist bare helsemadrassen som ble anbefalt på barnashus pga de andre seg ned under hode fordi babyer har et tungt hode xD

Selve sengen spiller ingen rolle. Om det er billigste fra ikea eller stokke eller leander.......

Ren og god madrass er viktigst.
Sengen bør jo tåle litt så den ikke går i stykker?

Sengen bør jo tåle litt så den ikke går i stykker?

Hehe ja, selvsagt, er ikke det jeg mener.

Tror ingen senger på markedet går i stykker ved normal bruk, ikke engang den billigste fra Ikea, da hadde den nok vært trukket tilbake.

Vi har brukt helsemadrasser, veldig fornøyd med de =)

Er ikke så alt for dyr men langt i fra de billigste, tror vi betalte 899 kr

Nå har vi fått seng i hus :D fikk av en veninne.. Tror d er en Ikea seng :P

Har en vanlig sprinkelseng fra førstemann - sengebunnen kan være både høyt og lavt og jeg kan ta opp og ned den ene sprinkel-lang-siden - funker greit. Skal male den før den nye babyen skal bruke den - vil ha den hvit denne gangen :):):):)

Har foresten bestilt ny madrass i og med den gamle madrassen er blitt vell gammel - den nye er fra Ikea - sikkert bra - og en overmadrass fra Ikea :angel13

Back
Topp