Barneseng

Vakringen

Andre møte med forumet
Hei! Hvordan barneseng har eller skal dere kjøpe? Og vet dere om det er noen anbefalinger:-)? Alle svar og erfaringer taes imot med stor takk:-).

Vi har en sprinkelseng fra jentungen som vi skal bruke, den har vi fått låne av foreldra mine. Broren min hadde den som baby. Også har jeg kjøpt en leandervugge som kan henge i taket. Litt greit i forhold til hu på 3 ikke klarer å nå babyen da den ligger å sover

Vanlig hvit sprinkelseng som vi har fått :)

Sprinkelseng fra Ikea og en veldig fin og gammeldags trevugge :)

vi har en brio hvit sprinkelseng med høydejusteringer vi. Madrass er sånn tempur med vaskbart trekk.. Dyr madrass, men verdt innkjøpet

Vi har en seng fra Ikea som vetlo bruker nå og tanken er at nestemann skal overta denne og så skal hun få en junior seng. Da er hun jo tross alt stooore søster. ;)

Går ikke det, altså blir vetlo hysterisk over at noen andre skal ha hennes seng (har tenkt å bytte litt før da) så får det heller bli 2 ikea senger.

Ny madrass skal nestemann få uansett. Tror den madrassen vetlo har nå koster en 800kr.

Sengen har foresten 2 høyder og en kan fjerne ene siden helt og sette på sengehest (vi har gjort dette i dag, tihi) + at dei solgte billige senge-bite-kanter som passer perfekt til sengen. ;)

Hei,

Vi har kjøpt sprinkleseng fra Ikea men først skal vi bruke babykurv fra peekaboobabygaver.no. Begge to var ikke så dyrt og veldig søt:)

har ei vogge som eldste brukte, den skal stå i stua... på soverommet vårt har vi fått lånt ei vogge til.. og etterhvert blir det vel hensvik sprinkelseng fra ikea.. :)
fant ut at siden vi har vogge i starten, trenger jeg ikke sprinkelseng med nedfellbar side..

Blir Hensvik sprinkelseng fra Ikea her..det har kommende storesøster bestemt.

Veldig kjekt med 2 høyder på bunnen, + at den ene siden kan taes av når ungen blir større.

En hvit sprinkelseng etter storebror.. kan justere høyden på den så kan bruke den en stund.

Back
Topp