barneseng under et vindu...

*SommerMamma*

Forumet er livet
har vokst opp med at det er "fyfy"...ungen kan få trekk på seg og bli syk..og blablabla meg hær og der...

men nå har det seg sånn at det rommet som er nede i etg sammen med vårt og snuppa sitt, er litt "abakelig", dvs det passer egentlig aller best å ha sengen under vinduet for å innrede det naturlig!!!?[8|][&o]
er det fremdeles sånn at man ikke kan ha sengen under et vindu, eller er det bare alle bestemødre og oldemødres skrekk????

er det noen av dere som skal ha den under vinduet?
ja, jeg vet jeg er sykepleier, men jeg er nyutdannet som baaaare det!!!![8D] dessuten var ikke dette pensum!![;)]

Håper noen vet, sengen blir stående under vindu her også.

det er vel pgs trekken man ikke skal det, så om vinduet står åpen er det vel ikke så bra. men en jan vel lufte før sengetid og sove med vinduet igjen??? da gjør det vel ikke noe?? men ejg vet jo ikke dette da

men vi har ventil i vinduet.....og så "trekker" jo vindu litt om de er igjen, tiltross for at huset er heeeelt nytt....sånn er alle vindu da..[8|]

kommer vel ann på om det trekker der.. er det ganske nytt hus, skal  det ikke trekke. Så da skal d ikke være noe problem, men nå på sommeren trekker det jo heller ikke så mye så kanskje vanskelig å finn ut om det virkelig trekker....

Tror vel egentli dette mer var ett problem når vinduene før var mye dårligere.. [8|] 
Så er vel ikke så viktig lengre?[:-]

Du ville jo uansett merke ganske fort om ungen er mye forkjølet eller ellers virker påvirket av å ligge under vinduet når den tid kommer..

jeg er utdannet interinør konsulent å der lærte vi at en seng skal ALDRI stå under vinduet på grunn av trekk. enten du er voksen eller barn

Har gått interiørskolen og der anbefalte de IKKE å plassere senger direkte under vindu p.g.a kulderaset fra selve glassflaten, trekk fra lufteslisser i vinduskarm eller åpne vinduer.