Barneseng:) Trenger hjelp:)

Silje1982

Forumet er livet
Planen vår er at snuppa vår skal få det til jul av oss. Jeg hadde vel egentlig sett for meg seng med skuffer under for å være ekstra praktisk, men det må ikke være det:) Noen gode forslag?:) Og hvilke senger har deres barn?:)

Ask fikk denne til 2 års dagen sin:
http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S59851606

Har ikke satt den opp enda, tror vi venter litt til med det. Har god nok plass i sprinkelsenga fortsatt[:D]

mammut fra ikea[:)]

vi har en brun vokseseng fra ikea. jeg orker ikke gå å finne navn på den. tror det bare var en som var brun [8D]

Har dagseng fra ikea... hvit med tre skuffer under og kan dras ut til dobbeltseng.[:)]

Mange gode tips her jenter:) Jeg har vokseseng til Emil som har vært super og som er kjempe god:) Men nå når vi flytter og de får større plass så lurer jeg på om jeg bare skal slå til på ei hemnes seng fra IKEA:) Så kjempe super ut:) Dyr, men i den er det skuffer under og det går an å lage den dobbel på en eller annen måte:) Og da tenker jeg på når hun begynner å ha overnattingsgjester og sånn:)

ORIGINAL: Silje1982

Mange gode tips her jenter:) Jeg har vokseseng til Emil som har vært super og som er kjempe god:) Men nå når vi flytter og de får større plass så lurer jeg på om jeg bare skal slå til på ei hemnes seng fra IKEA:) Så kjempe super ut:) Dyr, men i den er det skuffer under og det går an å lage den dobbel på en eller annen måte:) Og da tenker jeg på når hun begynner å ha overnattingsgjester og sånn:)

Den er super [:)]

Så den sengen er bra? Jeg heller mer og mer mot den for den sengen kan hun jo ha kjempe lenge:) Men fytti katta så dyrt det blir:)

Hemnes seng fra ikea hun "fekk" den il 2 års dagen sin. Men vi har ikkje henta den eda, så hvor praktisk og bra den er....det vet eg ikkje enda. Men eg synst den var litt fin, til en fin pris[:)]

var tenkt å kjøpe en serie fra bohus, men det ble svindyrt. Ikea er så mye billigere, og samvittigheten for å skifte stil om noen år er mye bedre, når prisen ikkje er så galen[:D]

Back
Topp