lena Elsker forumet 7 Des 2007 #2 det blir 5 barn tilsammen,så det blir livat tanken på at alle er i samme alder..hehe[8D]og selfølgelig mødrene er med da... så i morra blir det handle runde til ting og tang,og samtidig som jeg skal ha bakedag med min eldste datter...
det blir 5 barn tilsammen,så det blir livat tanken på at alle er i samme alder..hehe[8D]og selfølgelig mødrene er med da... så i morra blir det handle runde til ting og tang,og samtidig som jeg skal ha bakedag med min eldste datter...
lena Elsker forumet 9 Des 2007 #5 da var selskapet over..det var kjempe koselig,hun fikk mange fine gaver også... rart de holdt ut i så mange timer,men de fikk spist og kost seg alle sammen virket det som..[:D] men savnet deg da -therese- synn det kom sykdom i veien for deg da...
da var selskapet over..det var kjempe koselig,hun fikk mange fine gaver også... rart de holdt ut i så mange timer,men de fikk spist og kost seg alle sammen virket det som..[:D] men savnet deg da -therese- synn det kom sykdom i veien for deg da...