Barneselskap...

satine

Forumet er livet
skal ha barneselskap hjemme på mandagen. Barna er 4 år, og det jeg da lurte på er om man bruker å ha noe opplegg for de? Eller om det er nok at de leker på rommet..?

Og er det vanlig å servere pølser/annen mat før kakene? Vi skal ha selskap kl 1730.. så det jeg da lurer på er om kanskje barna har spist middag hjemme da..?
Tar i mot alle tips og forslag! [:)]

hei hei!
til min fireåring grillet vi pølser før kakene (men det var på sommern, da...[:D]) hvis noen av barna har vært i bhg til kl fem feks, er det jo ikke sikkert de har rukket middag...

hadde ikke noe spes opplegg, de lekte og styrte i hele huset her. bortsett fra at de fisket små godteposer før de gikk hjem.[:)]

Ok. Takk. [:)] 
Tror jeg går for pølser før kakene blir satt fram. [;)] 

lykke til med selskap!![:)]

Vi har alltid pølser, burgere eller pizza før kakene [:)]

Vi pleier også å fiske godteposer eller så gjemmer jeg de i hagen også får alle en lapp med hint om hvor posen dems er [:D]

Vi lagde "skattejakt" for å få godteposer. Lagde forskjellige poster, feks:
- potetløp (de måtte gå en og en, og fikk ikke gå videre før alle hadde gjort det. De som så på var heiagjeng)
- bake sin egen bolle
- finne to ting som passet sammen (jeg hadde tatt ut bilder av feks en gaffel og en kniv, ole brumm og nasse nøff osv og så delte jeg ut lapper til dem og så tok jeg frem en og en lapp og den som hadde en som passet sammen med den måtte si fra. Komplisert forklart, men du skjønner kanskje?)
- spikre inn en spiker
- mimelek (alle skulle mime et dyr hver)

hvordan foregår det med fisking av godterposer?

ORIGINAL: satine

hvordan foregår det med fisking av godterposer?

Noen har fiskestang og knyter fast godteposer i enden så får ungene "fiske" opp en etter en. Skjønner? [:)]

Back
Topp