L løven Glad i forumet 30 Nov 2005 #1 Er det noen som vet om nettsteder hvor en kan finne forskjellige barne sanger?? Må jo få lært noen snart..he he..
Er det noen som vet om nettsteder hvor en kan finne forskjellige barne sanger?? Må jo få lært noen snart..he he..
sicaa Forelsket i forumet 30 Nov 2005 #2 må skuffe der,men du kan jo kjøpe den store barnesangboka... der er det masse fine sanger!!!
L løven Glad i forumet 30 Nov 2005 #3 Ja det må vel bli noe slikt, må jo bare lære meg noen. Kan bare litt av hver sang, og da blir vitsen borte liksom [:D][:D]. Hadde håpet å finne noen på nettet...
Ja det må vel bli noe slikt, må jo bare lære meg noen. Kan bare litt av hver sang, og da blir vitsen borte liksom [:D][:D]. Hadde håpet å finne noen på nettet...
lenemor Forumet er livet 30 Nov 2005 #4 Prøv denne, løven, her er det til og med musikk til noen av sangene, så om du ikke kan melodien kan du lære; barnesanger
Prøv denne, løven, her er det til og med musikk til noen av sangene, så om du ikke kan melodien kan du lære; barnesanger
M moni82 Forelsket i forumet 30 Nov 2005 #6 jeg har lastet ned mange barnesanger fra nette. skriev bare brnesanger så kom det mange opp. Så det hører vi på når vi er ute og kjører [:D]
jeg har lastet ned mange barnesanger fra nette. skriev bare brnesanger så kom det mange opp. Så det hører vi på når vi er ute og kjører [:D]
L løven Glad i forumet 30 Nov 2005 #7 He he stilig da, så dere lærer barnesanger når dere er ute å kjører[:D][:D].. koselig[:)] Jeg leter etter en bestemt sang som jeg tror heter so ro lille mann??
He he stilig da, så dere lærer barnesanger når dere er ute å kjører[:D][:D].. koselig[:)] Jeg leter etter en bestemt sang som jeg tror heter so ro lille mann??
Apeloffen Forumet er livet 30 Nov 2005 #9 ååå, den er så koselig den lille sangen der! Hadde helt glemt av den! Får begynne å synge litt på den [:D]
ååå, den er så koselig den lille sangen der! Hadde helt glemt av den! Får begynne å synge litt på den [:D]