Barnesanger med bevegelser/dans.

Husker ikke tittelen, men den som har "surr,surr,surr -rokken den går garnet vi får" osv :)

Hahaha!!! Sangen her har jeg gått å tenkt på i dag i forbindelse med forberedelse t samlingsstund... "Kom ska vi klippe sauen" heter den :D Jeg visste navnet på sangen, men husket ikke melodi og sangtekst ordentlig. Bra jeg sjekka her da ;)

Hahaha!!! Sangen her har jeg gått å tenkt på i dag i forbindelse med forberedelse t samlingsstund... "Kom ska vi klippe sauen" heter den :D Jeg visste navnet på sangen, men husket ikke melodi og sangtekst ordentlig. Bra jeg sjekka her da ;)
Ja, her kan man få svar på mye :)

Åååå! Den har de i bhg her, og lillegutt er glad i den. Men er det en sang eller bare en regle? Om det er en sang, hvordan er melodien? Finner ikke noe på youtube. Han hadde blitt så glad om jeg kunne lært meg den! :D

Sent from my iPhone using BV Forum
Det er en sang, men hvordan jeg skal skrive melodien aner jeg ikke :p den går ganske rett frem igrunn, litt opp på høyt bare :p

Krokodillen i bilen. Finenr dans/ bevegelser på youtube ganske lette trinn både for store og små

Back
Topp