Barneromsplaner

Noelle

Februar 2014
Februar 2014 - Skjult forum
Novembergull 2017
Da har jeg brukt styggeværet på ferie til å planlegge hva jeg skal gjøre på barnerommet! Har funnet noen fine hvite møbler i Tuva-serien fra IKEA som jeg skal ha, men så skal jeg bytte ut knottene med nydelige barnlige håndmalte knotter fra Etsy. Har funnet litt rammer og litt annen småpynt pluss veggvinyl fra Etsy også. Også skal jeg male en kontrastvegg i enten grønt eller rosa pastell med hvit dekorvinyl :) gleder meg!

Termin 16. februar 2014 <3
Taster fra mobilen

Utrolig koselig <3 <3 <3 Gleder meg til vi flytter ut fra denne leiligheten... har bare ett soverom her :-( Håper på flytting før babyen kommer <<3 <3

Ja, gleder meg til jeg kan begynne, men venter nok til etter OUL. Sånn for sikkerhetsskyld.

Termin 16. februar 2014 <3
Taster fra mobilen

Høres fint ut. Koselig å lage barnerom :)

Her kommer vi ikke til å lage noe barnerom før vi flytter sprinkelsenga ut av vårt rom... Tror seng er det eneste vi skal kjøpe.

Vi begynner på barnerommet så fort vi har passert 12 uker - oooog jeg er i bedre form. Vi maler det nok bare hvitt/eggehvitt så henger vi dekorklister og bilder og frisker opp med farger på den måten :)

Senga har jeg fra tuppa og da jeg selv var baby, så vi trenger igrunn bare en kommode til klær og en ammestol ;)

Nr. 2 er på vei ♡ 20. Februar 2014

Back
Topp