Barnerommet

Bukett

Forumet er livet
Assistert-jentene
Septemberhjertene 2018
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Har du barnerommet klart? Eller en idé om hvordan du vil det skal se ut? Del gjerne inspirasjonsbilder :)
 
Nope.Ingen anelse, vet ikke om vi lager det med det første heller
 
Vi har ikke engang blitt enige om hvilket rom vi skal bruke til babyen, eller om den i det hele tatt skal ha noe rom det første året, eller bare ha vugge ved siden av sengen min.
 
Vi må pusse opp rommet til babyen så vet ikke helt hvordan det blir, men blir vel noe i samme stil som kommende storebror sitt:)
 
Vi må rydde plass. Har et kontor/gjesterom som skal bli babyen sitt. Veldig greit om rommet står klart før fødselen synes jeg[emoji4] orker ikke tanken på å starte etterpå...
 
Vi skal mest sansynligvis flytte innen de neste mnd om vi finner noe aktuelt. I mellomtiden kikker jeg litt på Pinterest for inspo, der er det mye fint :)
ECD2E53F-3A72-40E4-939A-9C6E65894516.jpeg
22C9E682-1557-4368-989D-E935116CCC3C.jpeg
F233EF29-41FC-44CD-98D8-6EF06E0F03A1.jpeg 00C91C08-96C1-4B30-BFE2-A348CCFD9807.jpeg
 
Mye flott der ute ja, men avogtil lurer jeg på hva slags barn som bor der eller hva de får lov til ift strigling og hvor lyst det er etc
 
Vi har et gjeste/oppbevaringsrom som skal bli barnerom. Men det ligger på loftet sammen med femåringens rom, så det blir ikke aktuelt å flytte henne opp der før hun er større. Må rydde masse, og bygge en lur løsning så vi kan kombinere barnerom med gjesteom/oppbevaring uten at det går ut over hennes leker-planen er å beholde uttrekkssenga som funker som gjesteseng og la henne sove i den etterhvert, så mulig vi flytter henne inn til storebroren i starten. Kan være vi bygger en skyvedørsoppbevaring langs den ene veggen så mannen har et sted å oppbevare alt musikkutstyret sitt som står der nå (har nemlig ikke lyst til å ha det på loftsstua...)

Skal male fra gulv til tak (heldigvis skråtak) og finner mye fin inspirasjon på Pinterest. Blir nok ikke strigla, men liker å ha det litt stilrent og duse toner.

Litt fra Pinterest som jeg syns er fint:
cc6c460092e3e107bc3eb0e7e2b1bd42.jpg

f6091903a29628f7569b7cb16f76c022.jpg
 
Ikke klart ennå. Vet hvilket rom det blir, men har alt mulig annet oppussing igjen først :arghh::D
 
Vi sånn smått begynt å forberede barnerommet i dag [emoji170] enda lenge igjen til september, men er så koselig å forberede til lille kommer [emoji7]
 
Back
Topp