Barnerommet

Bliss_nr2

Elsker forumet
Høsthjerter 2017
Sommerfuglene
Kan jeg få se bilder av babyrommet og evt barnerom om dere har flere barn:D

ad2db251e6bf0c4d11dde6cfc15ca753.jpg

Holder på å ordne rommet til 2åringen for tia :) Han har fått nytt rom siden babyen skal få rommet med stellekommodene. Så får de et felles stort lekerom i underetasjen :)

ad2db251e6bf0c4d11dde6cfc15ca753.jpg

Holder på å ordne rommet til 2åringen for tia :) Han har fått nytt rom siden babyen skal få rommet med stellekommodene. Så får de et felles stort lekerom i underetasjen :)

Alle gutters drømmerom det der! :D

Neida, bare en mil ca! Så det er innafor!
Takk for det! Blir spennende i morgen

Tenkte når du skrev at du skulle flytte til gamle trakter at dere skulle flytte lengre enn éi mil! :hilarious:

Får håpe det blir bra oppmøte på visning i morgen og at budene flagrer inn på torsdag! :D

Tenkte når du skrev at du skulle flytte til gamle trakter at dere skulle flytte lengre enn éi mil! :hilarious:

Får håpe det blir bra oppmøte på visning i morgen og at budene flagrer inn på torsdag! :D
Bydel er viktig, vetu :-D

Bydel er viktig, vetu :-D

Må innrømme jeg ble litt nysgjerrig jeg nå da, for jeg er også fra Trondheim, og synes det er alltid gøy å høre hvilke bydeler som er viktige for andre Trondhjemmere. ;)

Her blir det å dele soverom med søstrene når han er 10 mnd ca. Ikke det at vi ikke har rom har vel totalt 6 soverom hehe men her sover iallfall de andre veldig godt sammen så vi prøver på tredjemann på samme. De har andre rom til lekene sine så ikke så fult der inne hehe

Absolutt riktig side av Trondheim, fremfor sør-siden synes jeg. ;)

Jeg er fra sørsiden, dvs jeg vokste opp og gikk grunnskole der men er lenge siden jeg flyttet derfra. Føler meg mer hjemmehørende nært sentrum og Østbyen der jeg også har bodd mye. Men nå er jeg utflyttet da og lengter hjem ;). Det var en avsporing fra barnerom.

Jeg har ikke barn fra før så her er det ikke barnerom foreløøpig. Har sett meg ut hvilket rom i huset som blir barnerom, men kommer ikke til å ordne det i stand før etter baby er født. Han/hun skal bo på mitt soverom i starten uansett.

Tenkte bare å høre hvordan det gikk på visninga? Fikk dere solgt? :)
Not yet, høy pris for området. Men megler har fremdeles flere interessenter på blokka. Forhåpentligvis trenger bare noen av disse noget mer tid enn en liten time på visning!

Back
Topp