Barnerommet

Her skal vi ha babyen på rommet vårt en god stund, så begynner ikke på rommet hans før til sommeren :)
Hadde storebror i vogge ved siden av senga vår sist, og behøvde da hverken opp av senga eller skru på lys for å amme.og han sov hele natta fra han var 6 uker. Så satser på samme suksess nå :p hehe...
Jeg hadde aldri fått roet meg med babyen på et annet rom...
Men mulig jeg er tussete :p

Rommet har begge Jentene brukt da... Men de siste 6 mnd har d stått tomt med bare sengen og stellebord så må vaske d ned og gjøre d litt guttete... :) Har ikke begynt enda, men skal begynne nå om 1 uke eller 2 ... Etter eksamen :p må kjøpe gardiner og noen bilder eller noe

Vet ikke kjønn, så vi venter til babyen er født. Han/hun skal jo ligger på vårt rom i så fall de første 6 månedene .

ff9ac6d76a566a1cac07ba2af1f52883

Har begynt å måle ene veggen på soverommet til lillemor i denne fargen :-) Skal male ferdig siste strøket i dag, spent på sluttresultatet :-)

ff9ac6d76a566a1cac07ba2af1f52883

Har begynt å måle ene veggen på soverommet til lillemor i denne fargen :) Skal male ferdig siste strøket i dag, spent på sluttresultatet :)

Lekker! Hva heter fargen?

Vi har tapetsert en vegg og hengt opp gardiner den siste uken, stellebordet er på plass og eskene med klær er satt inn og klart til å ta plass i skapet:) planen er også å prøve å hekle to gulvtepper og hente vuggen hans iløpet av de neste par ukene. er deilig å ha fått begynt sånn smått! Med storesøster tok vi over huset vårt 5 uker før termin, så jeg var så frustrert over å ikke kunne få begynt på rommet hennes før slutten:p

Jeg har byttet vindu, tapetsert, malt og lagt nytt gulv, mangler å montere gulvlistene. har montert seng og stellebord så det er klart, begynnt så smått å vasket klær og lagt på plass:)
har kjøpt inn ting til en koslig krok i rommet, så må bare få på plass listene så er det meste klart:) Lille gutt skal sove på vårt rom første tiden, men synes det er greit å være ferdig med oppussing så en kan nyte siste tiden som gravid og nyte første tiden med baby uten oppussing:)

Etter en tur på IKEA, og litt hjelp fra svigers, mangler vi lister og fjerne maskeringstapen da :p
Litt pynt er bestilt fra ebay ^^

Et par hyller venter på å komme opp, og kommoden hennes. Og ja, gyngestolen som skal stå foran vinduet da ♥️

ImageUploadedByBV Forum1447799499.175967.jpg

Etter en tur på IKEA, og litt hjelp fra svigers, mangler vi lister og fjerne maskeringstapen da :p
Litt pynt er bestilt fra ebay ^^

Et par hyller venter på å komme opp, og kommoden hennes. Og ja, gyngestolen som skal stå foran vinduet da ♥️

Vis vedlegget 146366
Ser fint ut! ☺ vi har også tenkt oss til Ikea en dag for å se litt på hva de har! ☺ Noen forslag på ting vi bør se litt ekstra på der? Gjerne også med navn.. ☺

Så gøy med litt inspirasjon, trenger det selv merker jeg. ;) Her er det meste kjøpt inn av ting man trenger, men dekoreringen får tas etterhvert.

Sånn ser det ut her. :rolleyes:
Igrunnen ganske utrolig, har et 200kvm hus, to doble garasjer, to vaskerom, fem soverom og ikke ÉN eneste bod.

Vedlegg

• 1448188459414.jpg
    1448188459414.jpg
    53,1 KB · Visninger: 26
Sånn ser det ut her. :rolleyes:
Igrunnen ganske utrolig, har et 200kvm hus, to doble garasjer, to vaskerom, fem soverom og ikke ÉN eneste bod.
Hvorfor to vaskerom? Et av de bør vel kunne gjøres om til bod? Eller innrede loft på garasjene? ☺

Hvorfor to vaskerom? Et av de bør vel kunne gjøres om til bod? Eller innrede loft på garasjene? ☺
Vi jobber med saken. :p holder på å pusse opp det ene, så da er det andre i bruk som vaskerom så lenge. Blir nok ikke ferdig før til sommeren da, er ganske dyrt. :S

Kan også legge til at vi kjøpte dette huset i sommer, da var det allerede påbegynt oppussing. Vi hadde nok ikke begynt å pusse det opp, før vi hadde hatt råd til å ferdigstille det. :)
Men fram til det er ferdig, så skal vi sette opp noe hyllesystem i den ene garasjen og bruke det som lagring + kryploftet. Må bsre få fingen ut og rydda ut av rommet!

Last edited:
Back
Topp