Barnerommet

Fru.Kongshaug

April 2013s nerd!
VIP
Er det mange som er ferdige med det? Eller har planlagt og funnet små søte/tøffe detaljer de vil dele?

Jeg holder på å male...og trenger virkelig inspirasjon til å ikke bare overlate hele driten til mannen :p

Vi har bare satt inn de store møblene og hengt opp gardiner - ingen søte smådetaljer er på plass enda. Er helt blank på sånt :(
Tar gjerne imot inspirasjon jeg og. Hihi :)

Vi bygger på huset, og får nye soverom i nydelen, så det blir nok en stund til det blir et skikkelig barnerom.

Skal rydde plass på kontoret til lillebror fram til påbygget står ferdig.

Fikk en i Jan 14 som flyttet inn på eget rom når han var 8 mnd, synes det var greit å se an personligheten før vi valgte stil på rommet. Lillebror blir vel å sove inn til oss første året tipper jeg.

Vi vurderer å flytte til våren så vi venter :-) en kollega har en på over halvåret og har ikke begynt på det ;-) god tid!

Så fint!! :) Vi venter nok til lillebror er klar til å flytte på eget rom. Storesøsken har vært ca 8 mnd når de har fått eget rom. Kan hende han flytter inn sammen med en av de andre to, eller overtar et av de rommene. Ser det an. :)

Vi har bare to soverom, vårt og storesøster sitt.. Så her blir det å dekorere halve rommet før han flytter inn til søstera.. Forhåpentligvis, har vi kanskje kjøpt oss et hus til den tid, og jeg kan fikse to barnerom akkurat slik jeg vil ha de :p hehe..

Instagram er forøvrig min største inspirasjonskilde til barnerom. Så utrolig mye fint! :)

Jeg så dette bildet på face, og mekket nesten like av to små IKEA hyller, malt med fargen til kontrastveggen :)

ImageUploadedByBV Forum1447534266.216239.jpg

Her er vi ferdige... Vi har jungeltema på rommet... Rommet var i itgangspunktet heldekket av furuvegger og med skråtak :( vi har malt taket hvitt og beiset veggene, ble råfint ;) men ikke noe jenterom da så her mangler kunn rosa detaljer ;)

Her er en del av rommet.... Vi har også en stor godstol og stellehjørne ;)

ImageUploadedByBV Forum1447534808.486895.jpg

Noen av dere som vet om wallstickers fester seg til huntonitt-plater? :)

Her er vi ferdige... Vi har jungeltema på rommet... Rommet var i itgangspunktet heldekket av furuvegger og med skråtak :( vi har malt taket hvitt og beiset veggene, ble råfint ;) men ikke noe jenterom da så her mangler kunn rosa detaljer ;)

Her er en del av rommet.... Vi har også en stor godstol og stellehjørne ;)

Vis vedlegget 145852
Kjempefint dere hadde fått det :) Gøy med jungel! :)
Skal barnet ligge på eget rom fra dag 1 hos dere - eller hva er planen deres? Koselig med den sengen skråstilt forresten.

Kjempefint dere hadde fått det :) Gøy med jungel! :)
Skal barnet ligge på eget rom fra dag 1 hos dere - eller hva er planen deres? Koselig med den sengen skråstilt forresten.

Vi prøver å ha henne på eget rom ja, støresøster sov på eget rom og det gikk strålende... Men vi har jo en innebygget seng der inne som er "innredet" som sofa og en dagseng som kan flyttes enkelt opp på våres rom så vi er åpne for muligheter om ting ikke skulle funke ;) rommene våre er ganske tette så vi har god oversikt over lille selv om hu er på eget rom :) jeg vet jeg ikke hadde fått sovet et sekund om hun skulle sovet inne hos oss så krysser fingrene for at eget rom er tingen :)

Vi prøver å ha henne på eget rom ja, støresøster sov på eget rom og det gikk strålende... Men vi har jo en innebygget seng der inne som er "innredet" som sofa og en dagseng som kan flyttes enkelt opp på våres rom så vi er åpne for muligheter om ting ikke skulle funke ;) rommene våre er ganske tette så vi har god oversikt over lille selv om hu er på eget rom :) jeg vet jeg ikke hadde fått sovet et sekund om hun skulle sovet inne hos oss så krysser fingrene for at eget rom er tingen :)
Derfor jeg og vil ha rommet klart. Jeg våkner av den minste lille ting. Når det blåser godt her, så våkner jeg av at vinden uler i veggene liksom... :P Håper og skal virkelig prøve å ha henne på vårt rom så lenge jeg klarer - men veldig greit å ha nødløsningen klar dersom det tar "for på" på sikt. :)

Derfor jeg og vil ha rommet klart. Jeg våkner av den minste lille ting. Når det blåser godt her, så våkner jeg av at vinden uler i veggene liksom... :P Håper og skal virkelig prøve å ha henne på vårt rom så lenge jeg klarer - men veldig greit å ha nødløsningen klar dersom det tar "for på" på sikt. :)

Syns det gikk overaskende bra sist, dette med mating var heller ikke noe problem syns jeg, nå fikk hun riktignok flaske så jeg måtte jo opp uansett, men tenker at jeg vil sitte i godstolen å mate fremfor ligge/sitte i sengen, tenker litt på mannen som skal på jobb også, han våkner lett.

Har så lyst å innrede barnerom, men det blir ikke før vi flytter i nytt hus til sommeren!

Men å planlegge det er jeg vel sånn ca ferdig med i hodet:p

Nå blir det bare en liten krok på vårt soverom med litt smånips! Han må jo få litt:)

Back
Topp