Barnerommet!

Denisa

Betatt av forumet
Har noen her allerede startet med å dekorere/møblere barnerommet eller er kanskje ferdige?

Kan jeg se bilde for inspiration?:-)

Åhh jeg har så lyst å begynne å kjøpe inn til barnerommet, men skal flyttehjem igjen til Norge nå, så må nok vente en mnd eller to. :Heartpink

Her begynnes barnerommet på til uken. Bare begynt å rydde klart oppe:)

Skal gå for denne fargen:

images

Vi har akkurat flyttet ☺ så tenker vi skal kjøpe nye plater til veggene, for det er så utslitt og overmalt panel der nå. Og da skal vi går for en jordfarge på veggene. Og heller bruke rosa som dekorasjon☺. Har ei venninne som fikk vite at hun skulle ha jente, og hun malte rommet risa og kjøpe mye rosa, der kom det en gutt; ) så venter nok litt med innkjøp av rosa ting og klær ;)

Kanskje endel inspirasjon å hente på pinterest og etsy? :) her gjør vi ikke noe på en god stund, litt trangt om plassen :p

Jeg er så og si ferdig:) skal bare ha inn lampe og noe på veggene. Kan ta bilder i morra, er bedre lys der da:)

Her var babyrommet ferdig oppusset før vi ble gravid. Tok alle soverommene samtidig. Hvite plater på vegger, hvit laminat, nytt tak og krystallplafond i taket.:) fargene blir i interiøret og det er ikke innredet enda.:)

Her bli spisestuen nede gjort om til barnerom snart :) må bare få satt opp en vegg... Gleder meg til å dekorere det

Deler noen av mine inspirasjonsbilder :)image.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpg

Blir ikke noe barnerom før etter jul her:) vi bygger hus og må få d ferdig først.

Vi har begynt, skrudd i hop sengen og fått inn klesskapet til prinsen :) Skal male listene og legge tapet på en eller to vegger, men klarer ikke bestemme meg for tapet.. Siden vi leier så må det være litt nøytralt med hensyn på senere leietakere. Så hvis noen har tips så er det bare å dele ;)

Vi skal gjøre om gjesterommet til barnerom. Vi har fått på plass skap, men før vi kan gjøre noe annet må vi demontere loftsengen som er der - og motivasjonen lar seg vente på...

Back
Topp