Barnerommet

-Exotic-

Glad i forumet
VIP
Har dere barnerommet klart?
Kanskje dere har noe bilder å vise til? :D

Vi har akkurat bygd på huset. Så barnerommet er langt fra klart. Første prioritet er nå storebror sitt rom. Akkurat lagt ferdig golvet, så er det bare listing og maling igjen føre det kan innredes. SÅ, først da kan vi sette igang med babyrommet. Nå er det ikke vegger der en gang. Er vell bare isolasjon som er ferdig der. Har valgt å ha en vegg med bildetapet på storebror sitt rom, men veldig usikker på om lillebror skal få det eller en vegg med stickers ;)

Må male det bare, skal ha en fondvegg i mørkere gammelrosa og de tre andre veggene i litt dus gammelrosa. Skal sy liftgardin og sengekant. Håper mannen skal snekre en hylle til rommet hennes og :)

Vi har bare to soverom, så minien kommer nok til å sove inne hos oss en stund, før han flytter inn sammen med storebror :)

Ikke klart her heller. Rommet er brukt som hobby/gjesterom så det er fullt av stæsj ( mest hobby ting ( ROT TIL MIN KJÆRE) ) , så vi er i full gang med å rydde og plassere ting i boden. Også er planen at vi skal bytte 4 dører i leiligheten. Noe som i og for seg burde være en lett sak.. Men på karmene som er nå er det gamle hengsler, så der må vi altså bytte heele skiten. Mere jobb, men overkommelig:) Også skal vi heve og flislegge gulvet på wc og sååå kan vi begynne å innrede..:) Haha- plutselig flyr tida fra oss gitt.

Vi pusset opp alle rommene da vi tok over huset før ca 3 år siden, tror vi lar det være i den fargen det er foreløpig, nå brukes det til kontor (les roterom) så vi må finne et sted til alt merakkelset før vi begynner. Hun skal bo på vårt rom først, så jeg stresser ikke. Er likevel greit å ha et rom der vi kan ha alle tingene hennes.

Vi pusset nettopp opp gutterommet :) Når han blir større skal han flytte innpå rom med storebror :) Vi har kun 3 soverom i 2.etasjen og vil ha alle ungene i samme etasje som oss :)

Nei vi holder på å pusse opp storesøster sitt rom, så nå bor hun på lillebror sitt rom.
Rekner med at det blir forjulsprosjektet å få opp litt ny tapet og legge nytt golv på hans rom. Blir bare en enkel oppussing siden vi skal bygge om med tida og da forsvinner hele det barnerommet =)

Klart og klart. Klesskapene hennes er på plass, men står en gjesteseng der inne foreløpig. Jeg vil ha hu på rommet mitt så lenge jeg ammer hu på natta. Jeg mangler gardiner og litt stæsj på veggene og slikt, så vil ikke si at det er klart for henne å bruke. Gleder meg til å virkelig innrede det og kan si at det er innflytningsklart for prinsessa mi <3

Mangler lister, litt maling og innredning. Men vi har pussa det opp ferdig. Så nå gjenstår det jo bare soverommet, skal heldigvis bare tapetsere en vegg, legge gulv og male der. Han begynte å bygge garderobe den dagen han fant ut at han skulle bli pappa, så vi er heldigvis snart ferdig. Vi blir vel ferdige til en gang tidlig i november, og da er jeg fornøyd.

Enitsirhc skrev:
Mangler lister, litt maling og innredning. Men vi har pussa det opp ferdig. Så nå gjenstår det jo bare soverommet, skal heldigvis bare tapetsere en vegg, legge gulv og male der. Han begynte å bygge garderobe den dagen han fant ut at han skulle bli pappa, så vi er heldigvis snart ferdig. Vi blir vel ferdige til en gang tidlig i november, og da er jeg fornøyd.

Samme som vi mangler sånn ca! Nå jobba dem litt å går så da mangler det bare take i tilegg ;)

-Exotic- skrev:

Enitsirhc skrev:

Samme som vi mangler sånn ca! Nå jobba dem litt å går så da mangler det bare take i tilegg ;)

Ja,nå er det bare maling av lister igjen her. Fant ut at de nye listene ikke var samme farge som de vi hadde malt så vi må male de gamle om igjen. Gleder meg til å dra på IKEA og få kjøpt inn utstyret nå:)

Ikkje klart i det heile. Rommet er no gjesterom/roterom. Var på Ikea i helga og kjøpte inn skap som eg skal skru opp, treng meir oppbevaringsplass! ellers har eg ikkje komme lenger i planlegginga ang seng o.l. Tenker babyen skal sove på vårt rom i starten, så synes ikkje det haster å finne ut av det heller.

Ja nå er alt egentlig klart. Hun skal inn på babyrommet ved siden av oss og storebror på 2 år har flyttet inn på gjesterommet som er et aldri så stort barnerom blitt med flott lekeplass!

Her må rommet hovedsakelig ryddes og innredes , alt som er på plass er bare kommoden med klær til små'n . 
Men tror snart jeg skal mase litt på sambo om å få skrudd ned en seng og høre om han som skal ha våpenskapet som står der skal hente det snart , for da er det snart klart til alt annet :D

Back
Topp