Barnerommet

Lilje84

Elsker forumet
er det mange som er ferdig med det eller?  har ikke begynt enda da rommet brukes som oppbevaringsrom til vi er ferdige med å bygge på huset.  Har tenkt å male panele hvitt, da d blir litt mere koselig å lyst. kjedelig med mørkt å fargeløst barnerom.

Vi skal prøve å få bygget ut loftet så vi får to soverom der og det ene skal bli barne rommet, men det kan enda bli en stund til.
Bor for tiden hos moren min på gamle rommet mitt da jeg tar vare på henne og lillebror fode hun nylig er kreft operert. Har gjort rommet så koselig som det går.
Har blitt enig med samboer om at vi blir her til vi har fått bygd ut loftet da jeg ikke tror det er noe særlig for lillegutt å bo i leiligheten vår når vi skal rive vegger og sette inn trapp, blir fort støvete av det.

Blir vel til at rommet blir malt i fine blå toner siden det er en liten gutt som ska bo der, men ellers har jeg ikke tenkt noe videre over hvordan jeg vil ha rommet enda.

Lykke til.

vi har malt lister i hvitt og veggen i krem. har lyst tre-gulv der inne og hvite flooorlette gardiner[:)]og så har vi endel beige, hvite og lyserosa detaljer, så ser veldig baby ut[:)] elsker å stasje der inne jeg!![:)][:)]

Her blir det vel mer "omrokkering" enn oppussing av barnerommet. Lillegutten overtar William sitt rom etterhvert, og William får gjeste/tv-rommet. Dersom ikke vi også får en stor overraskelse og må male om da [:D]

Har malt tak og lister samt møblert der inne, men han skal være inne hos oss til å begynne med da

Lilleprinsen sitt rom har vært kontor/roterom... så der står det fortsatt en del ting vi ikke helt vet hvor vi skal gjøre av. Men det skal gå! [:D]

Skal få vasket, sparklet litt, og så malt et strøk til av den fargen som er der fra før. Vi malte både soverommet vårt og det rommet lyseblått da vi flyttet inn. Kjempefin farge til både oss og Lille! [:)]

Så blir det å finne gardiner, sette opp hyller, og starte møbeleringen! Gleder meg!!! Mannen som skal male da, så det blir liksom når han har tid og synes det begynner å haste... Tydeligvis så haster det ikke så mye ennå, hehe.

vi har malt å kjøpt møbler og stasj..   men akkurat no bor vi der innemens vi pusser opp vårt.. så har ikke fått oppp sengen å sånn..

Her får ikke William noe eget rom i starten..

Mannen min har såvidt negynt å innrede 2 etasje i huset vårt nå, men har begynt med rommet til Linnea først. Så skal ha lage nytt soverom til oss, og etterhvert til William. Og så ett stort bad!
Og ny trapp opp til etasjen.. Puh!! [&:]

Vi har ett soverom i 1 etasje som vi sover på nå, Linnea sammen med oss, så det haster litt å få ordnet ett par rom til oppe!!
Kan jo ikke være 4 på ett rom!!!!!!!!!! [>:][:D][:D]

her blir det ikke noe barnerom før til høsten.
skal flytte to ganger før det blir noe... he he.
men planene er der da.

flytter nå innen to uker, så igjen til høsten...
går greit så lenge ting er i orden til fødselen, å det regner jeg jo med.
blir godt med litt bedre plass nå ja[8D]

Vi er nesten ferdige med barnerommet.. Mangler en hylle fra skeidar og litt gardiner å sånne småting bare, så er det helt ferdig [:D]

ORIGINAL: GrAvidFrId

vi har malt å kjøpt møbler og stasj..   men akkurat no bor vi der innemens vi pusser opp vårt.. så har ikke fått oppp sengen å sånn..

Så fine de hyllene var!!! [:)] Er det fra Ikea? Og er de grønne eller hvite? [8|]

Vi HOLDER på....

hehe...
akkurat nå ser det ikke UT, siden sambo har revet takplatene..
Var og fant tapet igår..
den var SÅÅÅÅ stilig!!!
skal få lagt ut bilder av det senere:)

Vi flytter forhåpentligvis i løpet av året. Der vi bor nå har vi veldig liten plass på de to barnerommene. De er bare 7-8 kvadratmeter og med snart 4 barn, hvor de to eldste er 14 og 16 år, sier det seg nesten selv at vi trenger større plass ganske snart[8D]

Back
Topp