Barnerommet vårt :)

AnonyMus

Forumet er livet
Er bare den ene siden som er klar, andre siden består av skap, en bokhylle og en cd-reol (som blir byttet ut med enda en bokhylle snart), samt barnevogna og en del rot [:)]

Liverpool- tingene er pappaens ønske, skal komme bilder av oss fra vi var på fotball tur i Liverpool i den hvite ramma over senga.

Vet ikke helt om uroen blir der eller ikke, men får se senere...
Og bamsene er fra jeg var liten, blant annet min aller første bamse [:D]

Hva synes dere?[:)]
(Pappaen har enda ikke sett det, han kommer hjem ikveld!)

Kjempefint! [:D][:D]

Superfint!! LIkte at det ikke var overstrømmet av rosa som mange rom er! [:)] Her blir hun nok å trives [;)]

Det var et kjempe fint barnerom ;D

Så utrolig fint barnerom:)
Har samme uro som deg, syns den er kjempefin[:)]

Takk [:)]
Ble faktisk mere rosa enn planlagt, men syntes det ble fint selv da...[;)]

Minibrus-drakta er pappaens stolthet, hehe.. Viser den til alle som kommer på besøk [:D]
(Han blir kalt for Brus, derfor Minibrus. Og dette er første barn, så da måtte det bli nr 1)

Kjempefint rom [:)] (falt ikke helt i smak Liverpool tingene her hos meg da, men det er bare for at jeg er Man U selv [;)])

ORIGINAL: IreneL

Kjempefint rom [:)] (falt ikke helt i smak Liverpool tingene her hos meg da, men det er bare for at jeg er Man U selv [;)])

Hehe...

ORIGINAL: Chibi

Kjempefint! [:D][:D]

sign[;)]

Kjempe fint :D

Lurte på hvor du hadde kjøpt alle sommerfuglene? :)

så koselig rom[:)]
likte veldg godt sommerfuglene!

Takk [:)]
De rosa som henger på kleshengerne er kjøpt på Nille idag. Klare til oppheng [:)]
De andre er kjøpt på Kid for lenge siden, og en del av de er kjøpt på Panduro på nett for et par uker siden (Der har de maaange varianter!)
Elsker sommerfugler, så har også kjøpt rosa wall stickers på Panduro, som skal opp på skapet og døra etterhvert.

Kjempe koselig[:)]
Veldig fin kommode[:)]

så fint rom du har laga til[:D][:D][:D]
tenker pappaen bilr fornøyd når han kommer heim..

Synes det var sååå fint rom, så nå begynte jeg å rydde ut av rommet som skal bli snuppa sitt også. Fikk litt driv. Takk for det!! [:)][:)]

Kjempefint rom...supersøte kleshengere og herlig drakt selvom det er manu her i huset[:D]

Kjempefint rom, og det ble så fint med sommerfuglene [:)][:)]
Hvor har du kjøpt uroen? Synes den også så veldig fin ut, og vi har ikke kjøpt enda [8D]

Back
Topp