barneromet

linda88

Glad i forumet
har dere begynt og lage de til? eg sjølv har vert og kjøpt stellebord og kleskap på i kea da men måtte ta det nå på  tordag sia eg har 4 timer dit og hadde endeli ein stor bil , men har også fått seng i arv men har ikkje satt dei sammen enda da.

Vi har begynt å planlegge det ihvertfall! Trenger litt hjelp, siden det skal pusses opp litt. Men ååå som jeg gleder meg til å begynne [:)]

Så koselig du har handlet litt på IKEA, det gleder jeg meg til også [:)] [:)]

Har rommet klart, må bare flytte ut scrappestæsjet mitt først. Skal ligge på vårt rom de første mnd likevel så tar det litt etterhvert. Pappa driver å lager likedan kommode som storesnuppa har, ellers så har vi senga, resten kjøpes litt etterhvert. Stellebord osv blir på badet innenfor soverommet vårt.
Barnerommene i dette huset er litt små, så her har vi eget lekerom til ungene sammen med loftstuen[:D]

Vi har planlagt litt, skal handle litt og ordne en del i ferien..

Må male en vegg på rommet, siden den går i forskjellige blå farger, mens resten av rommet er grått. Så maler det blå rosa, tenkte jeg [;)] Har kjøpt gardiner og rulle gardin, å nytt stellebord. Men mangler jo seng og en kommode, men skal på ikea til Tirsdag håper jeg, så da blir det shopping [:D] 

Jeg må skaffe meg en leilighet før jeg kan begynne å tenke på barnerom [8D]
Men uansett den første tiden skal hun jo sove på rommet mitt =)

vi har begynt. Eller rettere sagt.. sambo har begynt.. hehe. Malt vegger og tak, laget bryst panel og lett vegg..

Jeg skal på egen "puppekrok" med go`stol og tv hehe..

Så han har planene helt klare..

Men jeg skal få dekorere og bestemme møbler da..

På den ene veggen skal en kusine male et STOOORT disney bilde..
Gleder meg..:)

Nei, så langt har vi ikkekommet ennå. Holder på å innrede andre etasjen, så når det er ferdi der oppe, så kan vi kanskje begynne å tenke på lille gutt sitt rom. Han blir liggende hos oss i begynnelsen da.

Vi må "bygge" barnerom fra begynnelsen av, og jeg gleder meg egentlig ikke... Det er et digert rom i 2.etg. her, der det ikke er gjort noe siden 1940-tallet. [&:] Det kan nok bli kjempefint når det blir ferdig, men FOR en jobb! Rette opp gulv, snekre panel+++++ Maling og gulvbelegg blir mer morro, men akkurat nå virker det ikke særlig fristende å begynne. Nå driver vi med oppussing av soverommet vårt. Det er der babyen skal sove de første månedene også, men vi satser på å ha begge rommene klare. 

Her blir det ikke noe barnerom.
Vi har bare to soverom... holder på å lage et til, men det går til guttungen her..
Så da må minien ligge hos oss en stund jah.[:D]

Vi har mala og styra vi. Er ferdige nå. Altså, rommet er ferdig. Mangler stellebord til badet og bilstol så er vi klar til lille venn kommer!! [:D][:D]

blir nok ikke noe oppussing av barnerommet med det første, da vi enda bor hos min mor[8D][&:]
leiter og leiter.. me som regel ikke noe som er ledig:( så da må vi pusset opp rommet vi ligger på nå. det er lyse lilla og lyse rosa[:'(] må bare få kjøpt maling, litt plankestubber, så er rommet nesten perfekt.[:D] 

vel, skal se på ett hus på torsdag, til 5500,- så vi får se hva som skjer... tihi...

Tja, har begynt å tenke litt på det ja. Gøy er det [:)] Men vi har bare to soverom så de to trollene må nok dele rom tenker jeg :)

Vi har ingen fler rom å pusse opp,,,må nok dele med storesøster en stund. Skal jo ligge hos oss de første par mnd.

Back
Topp