Barnerom

M&M2014

Gift med forumet
Novemberskattene 2014 <3
Min samboer har begynt å pusse opp barnerommet[:)]. Har bestemt at ungen må få det største rommet. Huset ble bygd for 7 år siden, og rommet er ikke engang brukt, så var ikke nødvendig å pusse det opp, men min samboer hadde så lyst. Kjøpt nytt golv som tåler vann. Skal males babyblått(skrekk og gru[8|]) Men det var så viktig for min samboer, men jeg skal velge møblene der da[:)]

Noen ganger virker han det, og andre ganger virker han totalt uintressert! Han snakker ikke så veldig mye om det til meg, men alle andre[:@] Han synes jeg er litt for opphengt i graviditeten.....

ORIGINAL: idapjus

Sånn er min å! Jeg hører alt fra min samboers kolegaer[8D] Han snakker og snakker om disse to guttene som kommer. Men med meg.. Hører ingenting! Og når jeg prøver å snakke med ham om det.. Nei, skulle tru han hadde ammetåke![>:]

Bra det ikke er bare meg som føler det sånn!!!! [:@] 

Rommet til tulla vår tror jeg blir ferdig idag. En rosa vegg og resten nøytral. Ikke flyttet inn enda, men det blir neste uke da[:)] Nå begynner leiligheta å bli ferdig[:)]
Baby-blått er jo kjempefint! Men kanskje mye med 4 vegger...? Blir veeeeeldig blått da[:D]

Koselig at han gjør det. Kanskje det er hans måte å ta del i det.[:)]
Samboern min er ikke så veldig pratsom om graviditeten han heller. Tror det er litt absurd for de siden de ikke kan føle noen ting av det vi gjør.[8D]
Blir kanskje bedre etterhvert som man kan se beveglser utenpå magen og han kjenner mere selv når han tar på magen.[;)]

Back
Topp