Barnerom

MichelBergen

Glad i forumet
Er det noen av dere som vet om noen nett sider som selger klistremerker i bokstaver eller ord,som man kan ha på veggen? Eller aller helst papir som vi maler inni?
Har utrolig lyst på noe skrift over sengen på barnerommet!=)[:)]

Aahha, det har jeg faktisk ikke tenkt på.!
Good ide, jeg er ikke så flink tilog tegne,men bokstaver tror jeg at jeg skal få til :D
Takk for tipset[:)]

Har du printer så kan du skrive ut bokstavene du vil ha... En på hvert ark liksom [:D]

ORIGINAL: Alexandra82

ORIGINAL: *Ønsker*oss*

Har du printer så kan du skrive ut bokstavene du vil ha... En på hvert ark liksom [:D]

Skulle til å skrive akkurat det. Finnes jo mange bokstaver inne på word feks. Eller så kan du søke deg til det på nettet, der finner du garantert sider med "barnebokstaver" ol som kan printes ut. Pluss enkle figurer og sånt også.

Men hvordan får man de så store at de dekker et helt ark? Har prøvd på dette med tall, men endte opp med å måtte skrive for hånd...

Ellers kan det hende panduro.no har noen sjabloner. Har i alle fall kjøpt noen der (små da, vel å merke)[;)]

Men hvordan får man de så store at de dekker et helt ark? Har prøvd på dette med tall, men endte opp med å måtte skrive for hånd...

I word kan du skrive inn et større tall for skriftstørrelse selv. Du får bare prøve deg fram til det blir stort nok

Back
Topp