Barnerom

Ole Brumm

Forumet er livet
Hei, bare lurte på om det er mange som har begynt på barnerommet? Vi har begynt og håper på å bli ferdig i påsken. Men har fått noen reaksjoner på at det er litt tidlig-det er jo nesten 4 mnd til babyen kommer og mye kan jo skje... Men det er jo godt å bli ferdig da og at rommet er klart til den lille kommer. Nå skal ikke vi male da (bare tapetsere), men har jo hørt/lest at rommet bør luftes ut i lang tid før babyen kommer. Derfor lurer jeg på om det er mange andre som har begynt eller er ferdig med barnerommet..

Ønsker dere alle en god påske[:)]

Vi har ikke begynt ennå, men har vært å sett litt på tapeter og farger, så begynner vel etterhvert når vi får bestemt oss? Hvilke farge velger dere på rommet?

Syns på ingen måte at det er tidlig og som du sier så må rommet luftes ut. 4mnd går kjempe fort! Vi skal ut å kjøpe seng i helgen og neste uke skal vi kjøpe stellebord. Hvis man skal ordne alt i slutten av svangerskapet blir nok det mer slitsomt en koselig tror jeg da..

ORIGINAL: Krepsen

Vi har ikke begynt ennå, men har vært å sett litt på tapeter og farger, så begynner vel etterhvert når vi får bestemt oss? Hvilke farge velger dere på rommet?

Vi kommer til å gå for lyseblått og hvitt tror jeg. Har sett på nettet at man kan få kjøpt fisker, blekksprut og bobler i alle størrelser som man kan klistre på veggen. Blir et kjempe fint tema rom!

Her er det mye søtt

[link=http://www.barnerommet.no/make_over/undersider/undervann.htm]http://www.barnerommet.no/make_over/undersider/undervann.htm[/link]

Hei
Vi har ikke begynt enda , men begynder sikkert neste uke , da skal vi hente vogge + noen andre ting til babyen som vi skal arve med min søster [:D]
Synest ikke det er tilig å begynde , 4 mnd går fort! å en kan ikke drive å tenke at noe kan gå galt helt til vi har barnet i armen , for en hvet aldri hva som kan skje!
Å dessuten er det jo kjempe kosli å få begynt å lage til , til den lille kommer [:D]

ønsker alle lykke til med tilbreding av barnerommet [:D]

Jeg har og sett på noen lyse lette grønnfarger, jeg får sjekke ut "lagune". Hvilket malingsmerket er det? Har sett på tapet og, men finner ikke noe jeg liker.

Hei igjen.
Fint å høre at det er flere som har begynt!
Siden vi ikke vil vite kjønn, må vi ha rommet litt nøytralt.
Fant ingen tapeter i butikken som vi likte, så vi har kjøpt tapet på nettet, e-bay er virkelig å anbefale. Som dere skjønner er jeg Ole Brumm fan og fant verden søteste tapet på e-bay. 4 ruller med original Disney-tapet fra USA kom på litt over 100 kr inkl. frakt[:)] Så hvis dere ikke finner noe fint i butikken er det absolutt verdt en tur på e-bay.com-de har egne babysider til og med, ellers kan man søke på det du vil ha.

Det var kjempe lurt!!

snufs.. jeg vil og lage barnerom...
Vi har akkurat flyttet inn i kjelleren til foreldrene mine.. der har vi bare et rom der...
(heldigvis bare en overgang, mens vi leter etter noe å kjøpe eller bygger.. Da skal jeg og lage finfint barnerom[:D])

Vi skal begynne snart, Vi har allerede en del planer for det......
Vi har blant annet valgt ut hvordan veggene med bamser skal være, Og en del møbler som skal være der.... [:D]

Vi har ikke eget babyrom, så her blir det ikke mye å gjøre for en interiørkonsulent [:D] Har snudd litt på sengen vår og satt av plass til sprinkelseng og ekstra kommode. Får lage et lite babyhjørne vi som ikke har eget rom. Med sengehimme, noen bilder, babyuro og annet babyting så skal hun nok få det fint [:)]

Lykek til dere som har eget rom å kose dere med [:D][:)]

Back
Topp