Barnerom?

Orchidaceae

Glad i forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Skal dere ha barnerom klart når babyen kommer, eller tar dere det etterhvert?

Vi driver og river hele kjøkkenet og et soverom, så håper på å være fort ferdig, men kjøkkenet blir jo prioritert først. Eldstejenta får nok det nye soverommet ettersom det blir det største rommet. Og da gjenstår det å se hva slags kjønn nr to blir, for det andre soverommet er rosa. Stresser ikke med å få det ferdig, for mini skal jo sove på vårt rom i starten uansett Men om jeg gleder meg til å ta fatt på det? JA, elsker interiør!

Vi driver og river hele kjøkkenet og et soverom, så håper på å være fort ferdig, men kjøkkenet blir jo prioritert først. Eldstejenta får nok det nye soverommet ettersom det blir det største rommet. Og da gjenstår det å se hva slags kjønn nr to blir, for det andre soverommet er rosa. Stresser ikke med å få det ferdig, for mini skal jo sove på vårt rom i starten uansett Men om jeg gleder meg til å ta fatt på det? JA, elsker interiør!
Så gøy! :joyful:

Sniker. Blir ikke noe barnerom her før i hvert fall 1 år. Ble ikke brukt her sist og nå vil vi gjerne beholde gjesterommet :)
Samme her. Kommer til å vente, tror jeg. vi mangler et soverom i huset, så vi må bygge.

Tror jeg tar det rundt uke 30 eller i sommerferien. Er veldig glad i interiør og tror det å ha barnerommet klart og noe å sysle med i graviditeten vil gjøre meg glad :)
Det skjønner jeg! :happy: Har nesten lyst til å begynne nå jeg med å lage barnerom :joyful: Vi må gjøre gjesterommet om til barnerom. Vi har en sovesofa inne på datarommet da, og en stor sofa nede som er god å ligge på :)

Det skjønner jeg! :happy: Har nesten lyst til å begynne nå jeg med å lage barnerom :joyful: Vi må gjøre gjesterommet om til barnerom. Vi har en sovesofa inne på datarommet da, og en stor sofa nede som er god å ligge på :)

Samme her - har begynt å titte på møbler og farger som vi kan male i, men gjør nok ingen innkjøp før etter uke 24. Vi tenkte å kjøpe opplåstbar madrass som vi kan i boden hvis noen skal overnatte, og da bare trille ut barnesengen. Nesten alle familie og alle venner bor i nærheten, så er veldig sjeldent vi har trengt gjesterommet :)

Venter med barnerom. Storesøsken sov inne hos oss til de var litt over året, og planlegger det samme nå :)

Samme her - har begynt å titte på møbler og farger som vi kan male i, men gjør nok ingen innkjøp før etter uke 24. Vi tenkte å kjøpe opplåstbar madrass som vi kan i boden hvis noen skal overnatte, og da bare trille ut barnesengen. Nesten alle familie og alle venner bor i nærheten, så er veldig sjeldent vi har trengt gjesterommet :)
Det hørtes jo veldig kjekt ut da :)

Da ville jeg lett ventet. Barnet går jo uansett ikke på rommet og leker de første årene :hilarious: Og vil man ha soverommet i fred en natt (høhø) kan man jo bare ta gjesterommet. Det kommer vi til å gjøre.
Det er sant da! :happy:
Vi har familie og venner litt unna, så det hadde i grunn vært kjekt å beholde gjesterommet i starten.

Venter med barnerom, håper egentlig vi har funnet nytt hus før vi kommer så langt at vi trenger flere barnerom

Vi kommer til å vente med å gjøre barnerommet klart. Vi må bygge om loftstuen for å få et soverom til. Men babyene har sovet hos oss til de hvertfall var et år så haster ikke.

Vi venter til barnet har fylt ett. Sønnen på 1,5 er kun på rommet sitt om natta, og bruker helst stua til å leke i.

Vi er enda ikke helt ferdige med toåringens rom! Han flyttet inn dit når han var 6 måneder, men så har det hele tiden endret seg etter hans behov. Nå har vi egentlig ikke flere rom ledige, men vi kan gjøre om kontoret til barnerom om nødvendig. Jeg regner med vi kommer til å kjøre samsoving så lenge som mulig. Så satser vi på at vi har kjøpt hus før minstemann er stor nok til eget rom :)

Tusen takk for svar fra dere alle! :happy: Veldig kjekt å lese om deres tanker når det gjelder barnerom. Jeg har hatt noen tanker om at det er noe som må være klart når babyen kommer. Sikkert fordi jeg har sett det på film o.l. At det er idealet :p:joyful: He he, huff mye rart en skal tenke ;)

Det kan hende vi gjør klart rommet i sommer dersom vi føler for det. Vi kan godt vente også da barnet skal sove hos oss, og fordi rommet blir brukt som kontor i dag. Uansett når det blir så gleder jeg meg. Er så hyggelig å stelle i stand :)

Back
Topp