Barnerom

Er deres små flyttet inn på eget rom?
Vi hadde en plan om å flytte frøkna nå, men siden hun snur seg over på magen i søvne og ikke kommer seg tilbake enda så må vi vente litt[emoji849][emoji19]

Hun sover allerede natten gjennom, men våkner av og til av pappaen sin snorking så vi satser på at vi får henne på eget rom i løpet av sommeren[emoji4]
 
Planen er å flytte henne over på eget rom når 5. Utviklingssprang er over.. hun er merkbart i spranget nå, så da venter vi til det roer seg. Har også mistanke om at hun våkner av meg- så derfor ønsker vi å prøve [emoji4]
 
Vi skal flytte henne når vi er ferdig med tøying av tungen (etter klipp av tungebånd), dvs om to uker [emoji4]
 
Vi har ikke engang begynt å pusse opp rommet lillebror skal få enda...:p Ammer flere ganger løpet av natta, så blir ikke flyttet på eget rom før han sover natta igjennom :) Storesøster flyttet inn på eget rom da hun var rundt 8-9måneder, da ammet vi bare på kvelden før leggetid og om morgenen ;)
 
Lille har vært på eget rom i snart 1 mnd :)
Vi mente at han spiste så ofte om natten fordi han luktet meg og merket at vi kom innpå rommet osv. Han spiser like ofte...men jeg sover mye bedre mellom øktene så det hjalp med noe :)
 
Sniker. Vi har flyttet henne på eget rom, litt sånn fordi hun var så urolig en kveld og jeg hadde forsøkt alt, vips så sovnet hun i stor sprinkelseng, kontra bedside crib. Her kan hun snu seg og ligge så på tvers som hun måtte ønske.:hilarious: det har resultert i at hun har sovet opptil 02.30 alene i sengen før vi samsover. Men nå har vi bodd to uker hos min far og nå er det 4 uker ferie så da sover hun på rom med oss. Men i reiseseng. Nesten som om hun sover tyngre og tåler mer lyd da. Spent på om hun sover mer på eget rom etter ferien. For vi opplevde jo at vi ble veldig forstyrret av oss:sorry:
 
Vi har ikke eget rom til han så han må nok dele med storebror som er snart 6år. Lillemann holder på med tenner nå så jeg tror vi skal drøye litt med å flytte han
 
Har ikke eger rom til lille. Enten må vi flytte, eller så må lille dele rom med storebror. Blir nok førstnevnte.
Når lille først har sovnet, sover hun hele natten. Dvs, hun våkner 2-3 ganger for å få flaske, men sovner med det samme igjen, så stresser ikke med å få henne ut av vårt soverom :)
 
Fortsatt samsoving her, startar natta innimellom i eiga seng ellers hos meg. Så nei ikkje eget rom. Når den tid kjem må han dele rom med søstra på 5 år.
 
Frøkna har vært på eget rom i over 1 mnd nå, går greit. Litt lengre å gå når hu mister smokke da. :p
 
Hun har eget rom som er gjort klart men når sprinkelsenga står inne hos oss har det blitt et lagrings/roterom i stedet for øyeblikket:p vi samsover enda eller så sover hun i egen seng på vårt rom. Våkner for en eller to flasker om natta/kvelden og sover videre med en gang.
Kommer ikke til å flytte henne på eget rom med det første. Syns det er alt for koselig å ha henne i nærheten enda :angelic:
 
Storebror flyttet ikke inn på eget rom før 3/4 på full tid.
Lille snuppa sover best med oss. Ser ikke for meg at hun flytter på eget rom på en god stund
 
Har ikke eget rom til henne så tror hun må bo inne hos oss. Ser for meg at det blir mye tull dersom hun skal flytte inn på rom med en av storesøstrene.
Vi kommer kanskje til å flytte tilbake til Norge neste sommer og da håper vi på å finne et hus med minst 4 soverom.
 
Her sover pappaen på eget rom [emoji23] Før eget rom må hu over i egen seng, men hu ammes i søvn og spiser/diekoser fortsatt hver andre time så må innrømme at jeg ikke helt ser hvordan [emoji15] Lengter etter noen timer sammenhende søvn. Men ønsker at Loppa skal få ta dette i sitt tempo, hvis hu har noe [emoji6]
 
Back
Topp