Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Barnehjørnet på vårt rom
Så koselig det var <3 har du malt selv?
Vi tapetserte ferdig igår og har enda endel ting som skal på plass! Leter etter en fin ammestol og ha i hjornet, så må jeg få opp noen sånne veggkasser og litt til!! Veldig morsomt å ha noe å drive på med mens vi venter. Selvom han nok kommer til å sove inne hos oss værtfall første halve året
Vis vedlegget 122925Vis vedlegget 122926
Vis vedlegget 122949Vis vedlegget 122950Vis vedlegget 122951
Vis vedlegget 122952
Her er mini'n vår sitt! Er fortsatt ikke helt fornøyd med hvordan det ser ut... Driver og ommøblerer hele tiden men får se hva jeg gidder å endre på før hun kommer!
Det er IKEA sitt, men tror de har tatt det ut av sortementet jeg kjøpte det brukt!Kjempe fint hva er navnet på stellebordet du har? kjøpte ett stellebord jeg måtte sende tilbake da det var vinglete så er på jakt etter ett slikt ett
Det er IKEA sitt, men tror de har tatt det ut av sortementet jeg kjøpte det brukt!
Nope, var en annen som la ut bilde av det
Så på det stellebordet i dag på IKEA furuset er fortsatt i butikkKjempe fint hva er navnet på stellebordet du har? kjøpte ett stellebord jeg måtte sende tilbake da det var vinglete så er på jakt etter ett slikt ett
Så på det stellebordet i dag på IKEA furuset er fortsatt i butikk
Nope, var en annen som la ut bilde av det