Barnerom

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Gleder meg til å innrede barnerom. Har ikke lyst til å bare sette inn sengen hennes og kommoden med klær. Har lyst på veggord. Og egentlig tapetsere en vegg, men det spørs om sambo er enig i det da... Og noe hyller og greier. Har dere noen nettsider med inspirasjon til meg? Eller private bilder?

Har du instagram? Hvis du følger kidsparadise innpå der så får du maaase fin inspirasjon.

Er helt klein etter å få fiksa barnerom jeg nå ;)

På instagram synes jeg fort det blir veeeeeldig mye det samme, spesielt med produkter fra sebra og kids concept. Har noe derfra selv som jeg er drittlei fordi jeg ser det på nett hele tiden :P spyr av ugler, og jeg ELSKET ugler for et år siden! Jeg anbefaler deg å bruke pinterest, det er det så mye stilig, geniale løsninger som jeg aldri hadde kommet på selv. Søk på nursery så får du opp masse spennende :)

Vi holder på å male. Vet ikke hvor bra fargen blir gjengitt på bildet, men det er en veldig lys lavendelfarge.
Skal hvertfall ha en bokhylle i tillegg til seng og skap.
Og så et av gulvteppene fra Lorena Canals, sjekk vognverden på instagram.

Vedlegg

• 1418065143234.jpg
    1418065143234.jpg
    30,3 KB · Visninger: 24
På instagram synes jeg fort det blir veeeeeldig mye det samme, spesielt med produkter fra sebra og kids concept. Har noe derfra selv som jeg er drittlei fordi jeg ser det på nett hele tiden :P spyr av ugler, og jeg ELSKET ugler for et år siden! Jeg anbefaler deg å bruke pinterest, det er det så mye stilig, geniale løsninger som jeg aldri hadde kommet på selv. Søk på nursery så får du opp masse spennende :)
Pinteres glemmer jeg! Må bli flinkere til å bruke det. Men jeg blir så klein. Har lyst på alt og ville helst ha hatt det i går. :p

Vi holder på å male. Vet ikke hvor bra fargen blir gjengitt på bildet, men det er en veldig lys lavendelfarge.
Skal hvertfall ha en bokhylle i tillegg til seng og skap.
Og så et av gulvteppene fra Lorena Canals, sjekk vognverden på instagram.
Jeg malte sånn type farge på barnerommet da vi ventet førstemann (visste ikke kjønn). Veldig behagelig farge. Jeg er veldig glad i lilla, men har mitt eget soverom i lilla så tenkte å ha rosa på hennes rom...

Pinterest har mye interessant ;)

Jeg malte sånn type farge på barnerommet da vi ventet førstemann (visste ikke kjønn). Veldig behagelig farge. Jeg er veldig glad i lilla, men har mitt eget soverom i lilla så tenkte å ha rosa på hennes rom...
Ja, det ble finere enn jeg trodde:)
Kan godt tenke meg å ha den fargen på rommet vårt også. Synes ikke den ble så jentete, og det er jeg fornøyd med:)

Pinteres glemmer jeg! Må bli flinkere til å bruke det. Men jeg blir så klein. Har lyst på alt og ville helst ha hatt det i går. :p
Haha, kjenner til den :P

Vis vedlegget 92807Vis vedlegget 92808
Har lyst til å male denne veggen lys babyrosa. Og så ha en høy bokhylle der, samt lekekjøkken (fra ikea) og hvit bord og stoler til.

Så blir sengen på motsatt vegg. Den er hvit med hvit sengehimmel og skal stå med bena ut i rommet. Kommode med lampe på ene siden og en ammestol på andre siden (i et hjørne foran vindu). Fant denne på finn som skal gies bort... ImageUploadedByBV Forum1418117466.428146.jpg eventuelt en hvilken som helst kurvstol med en fin pute. Konfort er ikke viktig, må bare ha et sted å sitte.

Så synes jeg denne var fin. Tror dere den blir fin på hvit vegg?
ImageUploadedByBV Forum1418117553.696651.jpg

Eventuelt denne på den rosa veggen:
ImageUploadedByBV Forum1418117580.540629.jpg

Og så denne hyllen til å henge morgenkåpe på og så tenkte jeg å sette trebokstaver med navnet hennes på oppå hylla.
ImageUploadedByBV Forum1418117665.882214.jpg
ImageUploadedByBV Forum1418117692.857168.jpg
På den lille veggen ved siden av skyvedørene her ImageUploadedByBV Forum1418117746.506178.jpg (der hvor flagget står).

Og så lekekasser...
ImageUploadedByBV Forum1418117842.758211.jpg
ImageUploadedByBV Forum1418117851.322579.jpg
ImageUploadedByBV Forum1418117860.007075.jpg

Hva synes dere? Ahhh føler meg så dårlig på dette her :p

Har dere erfaring med slike hyller?
ImageUploadedByBV Forum1418117992.903941.jpg altså å henge opp på veggen.

Og så disse:)
ImageUploadedByBV Forum1418118015.658592.jpg

Back
Topp