MamaB
Elsker forumet
Link til et av nettstedene som selger veggdekor : http://www.mortil3.no/wallies-tapetfigurer-c-206-1.aspx
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lykkeliten i Januar
Så langt har jeg kommet.. venter på noen hyller, tepper og oppbev.bokser fra Sebra nå - gleder meg til det kommer [:D]
Snuppa sitter i vippestolen og passer på at mamma ikke roter til på rommet hennes [;)]
Vi har tapet på 2 av veggene, gikk for en litt "voksnere" type tapet som dere ser, her står også en liten reol med bokser i fra IKEA. Oppå står bamser vi har fått i gave og alle gratulasjonskortene.
![]()
Her er garderobeskapet hennes, fra IKEA (malte det røde lilla for å matche rommet) På veggen har vi blomsterlamper og har hengt opp sommerfugl-wallies, det er i dette hjørnet til venstre sengen hennes skal stå. Over sengen er det hengt opp dette klisteret med "sov søtt"
![]()
Hylle fra Living med div. leker og bøker - de heklede tingene er fra Sebra
![]()
Her litt annet småstæsj fra rommet hennes, malte dette lille bildet i går som ligger til tørk nå
![]()
![]()
Avslutter med et lite "dagens outfit" bilde fra Vilde Sofie - siden det er helg har hun finkjole på
ORIGINAL: Mathildaa
Fantastisk flotte rom begge to!! Blir helt inspirert her! [:)] Her er det ikke klart ennå. Veggene er malt, så det er egentlig bare til å flytte ut alt vi lagrer der inne og lage i stand :) Synes det er litt vanskelig å vite hvordan vi skal lage rommet da mtp møbler og sånn... Da er det knallgøy med sånn her inspirasjon!!!!! [:D]
Hvor har du forresten kjøpt veggdekoren med"drøm søtt"? Nyydelig!
god morgen norge hadde i går innslag om innredning av barnerom, mye lekkert her [:D]
likte så godt den sakkosekkputa med blomst - hvor kan den være kjøpt tro.. ?
se og bli inspirert!
http://www.tv2.no/gmn/kule-tips-til-barnerommet-3160790.html#article_comments
ORIGINAL: Henriette1986
Jeg vil ha ole brum inspirert barnerom!! elsker olebrum!! derfor lurer jeg på om noen kan hjelpe meg med sider /ting og inpirasjon?!?!?

ORIGINAL: Henriette1986
Jeg vil ha ole brum inspirert barnerom!! elsker olebrum!! derfor lurer jeg på om noen kan hjelpe meg med sider /ting og inpirasjon?!?!?
Fru Gravdal: nydelig rom! Så gøy du delte bilder med oss [:D]
Kan jeg spørre om det er bilder av Ole Brum, Tussi og resten av gjengen i de bildene på veggen?
Og om det er det... hvor fant du disse? [;)]