Barnerom - skal vi inspirere hverandre?

Vi leier bare..
- Så her blir det å ordne skikkelig rom til de begge når vi har noe eget [:)]

Ser ikke ut som du trenger mere inspirasjon,for det barnerommet var Nydelig sukkersøtt[:)]

ORIGINAL: Rød Sol

Her er det nyinnredede rommet til storebror :-) En fornøyd bilentusiast ja :-))
Fikk ikke til å legge flere bilder inn i tråden, så laget en montasje.

wow! dette må jo være alle smågutters drømmerom! Så stas det må være å sove i en slik doning [;)][:D]

ORIGINAL: Lykkeliten i Januar

Så langt har jeg kommet.. venter på noen hyller, tepper og oppbev.bokser fra Sebra nå - gleder meg til det kommer [:D]

Snuppa sitter i vippestolen og passer på at mamma ikke roter til på rommet hennes [;)]

Vi har tapet på 2 av veggene, gikk for en litt "voksnere" type tapet som dere ser, her står også en liten reol med bokser i fra IKEA. Oppå står bamser vi har fått i gave og alle gratulasjonskortene.

Her er garderobeskapet hennes, fra IKEA (malte det røde lilla for å matche rommet) På veggen har vi blomsterlamper og har hengt opp sommerfugl-wallies, det er i dette hjørnet til venstre sengen hennes skal stå. Over sengen er det hengt opp dette klisteret med "sov søtt"

Hylle fra Living med div. leker og bøker - de heklede tingene er fra Sebra

Her litt annet småstæsj fra rommet hennes, malte dette lille bildet i går som ligger til tørk nå

Avslutter med et lite "dagens outfit" bilde fra Vilde Sofie - siden det er helg har hun finkjole på

For et NYDELIG rom!![:)][:)] skal pusse opp rommet til Hedda-Sofie nå i april en gang. må si jeg falt helt for den tapeten din. kan jeg få spørre hvor du har kjøpt den henne? [:D]

Fantastisk flotte rom begge to!! Blir helt inspirert her! [:)] Her er det ikke klart ennå. Veggene er malt, så det er egentlig bare til å flytte ut alt vi lagrer der inne og lage i stand :) Synes det er litt vanskelig å vite hvordan vi skal lage rommet da mtp møbler og sånn... Da er det knallgøy med sånn her inspirasjon!!!!! [:D]

Hvor har du forresten kjøpt veggdekoren med"drøm søtt"? Nyydelig!

For et NYDELIG rom!![:)][:)] skal pusse opp rommet til Hedda-Sofie nå i april en gang. må si jeg falt helt for den tapeten din. kan jeg få spørre hvor du har kjøpt den henne? [:D]

tusen takk, den er kjøpt på Fargerike [:D] 

ORIGINAL: Mathildaa
Fantastisk flotte rom begge to!! Blir helt inspirert her! [:)] Her er det ikke klart ennå. Veggene er malt, så det er egentlig bare til å flytte ut alt vi lagrer der inne og lage i stand :) Synes det er litt vanskelig å vite hvordan vi skal lage rommet da mtp møbler og sånn... Da er det knallgøy med sånn her inspirasjon!!!!! [:D]

Hvor har du forresten kjøpt veggdekoren med"drøm søtt"? Nyydelig!

tusen takk [:D] den 2 "drøm søtt" er kjøpt i en butikk her i sandnes som heter Smak,
men det finnes mange nettbutikker som har slik veggdekor om du ikke er herfra [:)]

har også kjøpt "danse danse dukken min" i den typen, knallstilig!

noen få tips:

http://www.toispann.no/index.do

http://www.minifin.no/produkter/barnerommet/

http://www.mayo.no/kategori.php?kategori=54

http://www.skriftenpaaveggen.no/osc/?gclid=CLHKod7UuKACFRUK3godtkLISw

Hehe, tuuusen takk begge to![:D]
Men har jo bare såvidt begynt føler jeg - her må jeg ha noe mer på hvite kjedelige knevegger, gulvtepper, barnemøbler, skal ha en sofa inn, lysekrone i taket, knagger/kroker på veggene til småting... sikkert mye annet også..

Ja, legg ut bilder! [:D][:D][:D]

den sakko puten, eller en ganske lik en kommer fra HABA. Så den i en katalog vi fikk når vi kjøpte noen ting til Emilie! HABA selges på sprell.no vet jeg!! se om du finner den der [:D]

ORIGINAL: IdaTh*

den sakko puten, eller en ganske lik en kommer fra HABA. Så den i en katalog vi fikk når vi kjøpte noen ting til Emilie! HABA selges på sprell.no vet jeg!! se om du finner den der [:D]

fant den der ja, takk! Men var smådyr gitt.. må tenke litt på den [;)]

ORIGINAL: Henriette1986

Jeg vil ha ole brum inspirert barnerom!! elsker olebrum!! derfor lurer jeg på om noen kan hjelpe meg med sider /ting og inpirasjon?!?!?

kan vise deg snuppa sitt rom.. litt små bilder kanskje men

senga står på vårt rom nå da

ORIGINAL: Henriette1986

Jeg vil ha ole brum inspirert barnerom!! elsker olebrum!! derfor lurer jeg på om noen kan hjelpe meg med sider /ting og inpirasjon?!?!?

det finnes et ole brum makeover kit til baby rommet, ei venninne har brukt dette [:)]

http://www.drommerom.no/index.php?sideID=17544&ledd1=38973&ledd2=39052

http://www.barnerommet.no/productdetails.php?product=38

Fru Gravdal: nydelig rom! Så gøy du delte bilder med oss [:D]

Kan jeg spørre om det er bilder av Ole Brum, Tussi og resten av gjengen i de bildene på veggen?
Og om det er det... hvor fant du disse? [;)] 

RØD SOL ; for en DRITKUL seng guttungen din har!!! hvor fikk du tak i den??? :D

skal absolutt legge ut bilder her når vi går i gang me rommet!!! =)

for her skal lillegutt legges inn der når han sover gjennom (...selv om han så godt som gjør det nå ; halv elve til 6..)

gleder meg til å begynne.. så jeg er inne på sidene nå å kikker ;D

ORIGINAL: Lykkeliten i Januar

Fru Gravdal: nydelig rom! Så gøy du delte bilder med oss [:D]

Kan jeg spørre om det er bilder av Ole Brum, Tussi og resten av gjengen i de bildene på veggen?
Og om det er det... hvor fant du disse? [;)] 

takk, stemmer det at det er ole og vennene hans, er sånne klistremejrer som kan tas lett av igjen å klistres opp igjen.. jeg bestile fra usa.. bare søkte på winnie the pooh stickers på ebay;) fikk MANGE treff ;)

Legger ut et bilde av storesøster's rom [:)]

Det prinsessetårnet på senga var veldig populært når det ble kjøpt inn!

Køyesenga til dukkene har hennes tipp olderfar snekkret, og vi malte den rosa for noen år siden [:)]

DET kaller jeg prinsesserom! Eget tårn og greier.... heldige Emilie med så flott rom! [:D]

Stilig dukkehus! - sikler på de som de selger på tiny.. [;)]

Back
Topp