Barnerom - skal vi inspirere hverandre?

MamaB

Elsker forumet
Halloen damer! Etter innlegget fra IdaTH om interiør, så kjenner jeg at jeg ble nysgjerrig på hvordan barnerommene deres ser ut nå [:D]

Lillesnuppa bor på rommet vårt enda, men jeg har begynt i det lille på rommet hennes. Skal knipse litt bilder nå etterpå og legge ut i linken her [:)]

Kan ikke dere gjøre det samme med deres rom? Så kan vi få inspirasjon fra hverandre [:D][;)]

Sist vi hadde dette temaet oppe var vel når de små enda lå i magene våre? [:D]

En utrolig god ide[:)] Er kjekt med slike tråder.
Men her kommer vi ikke til å gjøre noe med barnerommet før vi er kommet på plass i huset, bygger hus og er sikkert ferdig i løpet av april. Gleder meg så til å dekorere rommet til snuppa[:D]

Så langt har jeg kommet.. venter på noen hyller, tepper og oppbev.bokser fra Sebra nå - gleder meg til det kommer [:D]

Snuppa sitter i vippestolen og passer på at mamma ikke roter til på rommet hennes [;)]

Vi har tapet på 2 av veggene, gikk for en litt "voksnere" type tapet som dere ser, her står også en liten reol med bokser i fra IKEA. Oppå står bamser vi har fått i gave og alle gratulasjonskortene.

Her er garderobeskapet hennes, fra IKEA (malte det røde lilla for å matche rommet) På veggen har vi blomsterlamper og har hengt opp sommerfugl-wallies, det er i dette hjørnet til venstre sengen hennes skal stå. Over sengen er det hengt opp dette klisteret med "sov søtt"

Hylle fra Living med div. leker og bøker - de heklede tingene er fra Sebra

Her litt annet småstæsj fra rommet hennes, malte dette lille bildet i går som ligger til tørk nå

Avslutter med et lite "dagens outfit" bilde fra Vilde Sofie - siden det er helg har hun finkjole på

her skal vi flytte neste helg men jeg har allerde shoppet inn alt av ole brum som jeg kan finne hehe... så her får prinsen ole brum for alle penga.. gleder meg sykt til å beynne!!

Veldig fint lykkeliteni januar!!!!!!!!!! du er flink[:)]

Så utolig nydelig barnerom[;)] Så flink du er til å dekorere Lykkeliten i januar!

ORIGINAL: mirakelimage

her skal vi flytte neste helg men jeg har allerde shoppet inn alt av ole brum som jeg kan finne hehe... så her får prinsen ole brum for alle penga.. gleder meg sykt til å beynne!!

Veldig fint lykkeliteni januar!!!!!!!!!! du er flink[:)]

så gøy! Ole Brum er bare nydelig [:D] Knips bilder når du setter i gang! [;)]

ORIGINAL: myle

Så utolig nydelig barnerom[;)] Så flink du er til å dekorere Lykkeliten i januar!

Tusen takk, begynner å bli et barnerom nå [:)] Håper du knipser bilder når du begynner [;)]

så fint!!
utrolig kreativt!

her blir det nok ikke noe innredning på rom før i høst. brukes som oppbevaringsrom nå.
men tenkte å gjøre om snuppen sin litt, så må følge med her[:)]

vi skal begynne på rommet her snart :) gleder meg!!

men sinnsykt flott rom prinsessa di får da!! =) heeelt nydelig!! skikkelig jenterom :)

Hadde vi eid så hadde jeg ordnet et skikkelig rom til Matheo, men den gang ei.

Utrolig nydelig rom du har laget, Lykkeliten i januar

herregud så nydeligt lykkeliten [:D] å for ein flotte tapet!! kor e den fra?? [:D] ska knipse itte kvert eg og!!

Så utrolig fint rom!! Hvor fikk du tak i de sommerfuglene du har hengt opp på veggen?
Jeg har ikke kommet så veldig langt enda, men fikk nettopp tak i en tallerkenhylle med knagger og et par skuffer. Den skal jeg male hvit og bruke som bokhylle for noen utvalgte bøker, bl.a. petter kanin (peter rabbit) som jeg skal forsøke å ha som "tema"...:)

Fiiiin tapet, Lykkeliten.

Vi kjøpte oss nytt hus for noen uker siden, overtar om en mnd., men iver sitt rom er første prioritet, så jenterommet blir neppe klart før til høsten. Har dog mange ideer og møbler og allerede noen ting [8D]

For ett utrolig fint rom!:) Vi bare leier leilighet,men gleder meg til vi kjøper hus i nermeste framtid så jeg kan lage fine soverom til ungene også:)

ORIGINAL: IdaTh*

herregud så nydeligt lykkeliten [:D] å for ein flotte tapet!! kor e den fra?? [:D] ska knipse itte kvert eg og!!

Ja, vil se bilder! [;)][:D]  Tapeten er kjøpt hos Fargerike på Klepp

ORIGINAL: kristinpia84

Så utrolig fint rom!! Hvor fikk du tak i de sommerfuglene du har hengt opp på veggen?
Jeg har ikke kommet så veldig langt enda, men fikk nettopp tak i en tallerkenhylle med knagger og et par skuffer. Den skal jeg male hvit og bruke som bokhylle for noen utvalgte bøker, bl.a. petter kanin (peter rabbit) som jeg skal forsøke å ha som "tema"...:)

Blir lekkert å gjennomføre med slike tema! Håper du knipser bilder etter hvert og legger ut - vi se [;)][:D]

De sommerfuglene på veggen heter "Wallies" - og jeg har kjøpt dem i en butikk her i Sandnes, men man kan også finne dem på nettet - bare å google [;)] På www.wallies.com kan du se alt utvalget, myyye lekkert [:D] Finnes flere norske nettbutikker som selger dette [:)]

ORIGINAL: Triiny

Hadde vi eid så hadde jeg ordnet et skikkelig rom til Matheo, men den gang ei.

Utrolig nydelig rom du har laget, Lykkeliten i januar

Tusen takk, veldig gøy å lage barnerom [:)] En kan jo gjør en del med rommet uten å røre vegger? Sikker på at du har laget det til fint jeg [:D] 

ORIGINAL: Rød Sol

Kjempefint rom! Hvor fikk du tak i den stumtjeneren?

Vi driver å pusser opp 2 barnerom her til gutt og jente... gleder meg til å vise resultatet
:-)

Det treet er kjøpt i en butikk som heter Romeo og Juliet i Sandnes, men tror også butikk-kjeden T.I.N.Y fører denne.. den finnes flere plasser i landet. Finnes i denne rosafargen og i turkis [:D] Koster en tusenlapp. Er Sebra som lager denne [:D]

Koooooom an da! Legg ut bilder! [:D][;)][;)][:D]

ORIGINAL: Fleur

Fiiiin tapet, Lykkeliten.

Vi kjøpte oss nytt hus for noen uker siden, overtar om en mnd., men iver sitt rom er første prioritet, så jenterommet blir neppe klart før til høsten. Har dog mange ideer og møbler og allerede noen ting [8D]

Oioi! Gratulerer med nytt hus! [:D][:D] Har du tenkt noe tema til Iver sitt rom?

Back
Topp