barnerom inspirasjon

Har veldig lyst til å begynne med barnerommet, men trenger hjelp av samboeren til å få flytta ut alt det gamle da jeg har bekkenløsning, men han sier alltid at "det er så lenge til at vi trenger ikke stresse".... Synes kanskje det hadde vært kjekt å begynt å fått timg på plass for å fått mer oversikt over hva vi har og hva vi mangler men:) har dere begynt med rom eller?

Har veldig lyst til å begynne med barnerommet, men trenger hjelp av samboeren til å få flytta ut alt det gamle da jeg har bekkenløsning, men han sier alltid at "det er så lenge til at vi trenger ikke stresse".... Synes kanskje det hadde vært kjekt å begynt å fått timg på plass for å fått mer oversikt over hva vi har og hva vi mangler men:) har dere begynt med rom eller?
Har rom, men et rom med bare rot vel og merke :-) vil begynne snart men det tar så lang tid så må få ryddet og ordnet en dag jeg har fri fra jobb :-) satser på mandag. Samboer gjør det ikke av seg selv da han fra før av er opptatt med sitt. Her er noen av rommene jeg har tittet på, på instagram:-) vil gjerne ha noen bokstaver på veggene men da må vi finne ut navn osv. Må kjøpe inn seng, kommoden og litt div fra ikea ;-) ting tar litt tid med oss he he. ImageUploadedByBV Forum1411150532.786550.jpgImageUploadedByBV Forum1411150547.806035.jpg

Blir en hjemmesydd uro! :)
Alt er av filt og silkebånd, blir en god blanding mellom skyer, luftballonger og drager (altså kite, ikke dragons) :p
Så skal jeg lage noen fine, diskrete, mini-vimpel-snorer hvor jeg staver navnet hans i tre-bokstaver :)

ImageUploadedByBV Forum1412141141.091931.jpg

Sprer litt oppussingsinspirasjon :-D

Vedlegg

• 1412180363586.jpg
    1412180363586.jpg
    35 KB · Visninger: 50
Av erfaring vet vi at barnerommet ikke blir brukt på leeeeenge, så det gjør vi ingen ting med.
Når han skal sove på eget rom flytter vi han over på gjesterommet (kun senga) og har stasjet hans i en stor kommode i gangen.
Har vi gjester som skal bruke rommet får vi bare flytte senga inn hos oss.

Vurderer å plassere lillebror inne hos storesøster etterhvert slik at de kan dele rom. I tillegg skal vi bygge ut over garasjen slik at vi lage en tvstue/gjesterom der og la lillebror få gjesterommet da, om samboerskapet med storesøster fungerer dårlig.

Vi har akkurat pusset opp rommet til storesøster og tatt hensyn til at lillebror kanskje kommer flyttende inn etterhvert. Hvite vegger, men freshe farger på detaljene. Eks. Stor knallgul lysekrone, masse fargede dots/prikker/stivkers på dørene til garderobeskapene, knall gult nattbord, rødt lekekjøkken osv.
Hennes del av rommet har store jentete plakater, mens det som muligens blir lillebrors del foreløpig er kjønnsnøytralt.

Termin januar 2015

Vi holder på å rydde vårt gamle soverom til babyen. Så har vi pussa opp kontoret og gjort det om til vårt soverom. Greit å ha det klart til januar. Med lillegutt så sov han hos oss i bare 5 uker før han fikk eget rom.

Back
Topp