Barnerom *bildetråd*

Jeg får vel legge ut litt bilder av rommet barna skal dele etterhvert da :) Det siste bildet er av den gamle vognbagen lille babyen skal sove i på rommet vårt :) Det første bildet er av et kattebilde min mor hadde da hun var liten og det tredje er bamser fra jeg var liten :) Den nåværende eneboeren snek seg også med på et bilde ;)

Vi har jo akkurat flyttet inn her så det er nok mange ting som kommer til å endres etterhvert.

Vis vedlegget 6022

Likte teppet på gulvet! Og så smart med egen trapp! Det må da være gull for gravide mager?

Likte teppet på gulvet! Og så smart med egen trapp! Det må da være gull for gravide mager?
Trapp? Det har jeg ikke lagt merke til at jeg har.. Er det den kassa ved siden av senga du tenker på? Hun har i alle fall ikke sjangs til å komme seg oppi senga selv uansett :P

ImageUploadedByBV Forum1362154549.700904.jpg
ImageUploadedByBV Forum1362154570.845761.jpg

Her er lille rommet prinsessa mi skal få. Var bare to soverom i huset vi kjøpte men har flyttet på vegger i begge romma for å få til et til, derfor så lite og stapp fullt med babyting:P

Sånn ser det foreløpig ut på prinsesserommet. Usikker på om stellebordet heller må stå på badet...men dårlig plass der:-/ kurven skal stå på rommet vårt :-)
Håper å finne noen ting å stæsje opp med snart... Så får heller legge ut oppdatert bilde senere :-)
ImageUploadedByBV Forum1362158780.996045.jpg

Så fiiine rom!! :D
Her står rommet på hodet og det skal pusses opp etter at storebror flyttet inn på et helt nytt rom for et par kvelder siden :) Men det blir sikkert ikke før etter sommeren :)

Misunner dei fine roma dei komande babyane får <3
Her må dei nok finne seg i å dele rom med oss så lenge ;)
Så får vi sjå om dei må få seg kvar si seng på kontoret når dei treng å flytte ut.
Håpet er jo å finne eit større hus, eller begynne å bygge,
Men sidan mannen ikkje er ferdi på skule før dei er 1 år, så må vi vere kreative i mellomtida ;)

Sånn ser det foreløpig ut på prinsesserommet. Usikker på om stellebordet heller må stå på badet...men dårlig plass der:-/ kurven skal stå på rommet vårt :)
Håper å finne noen ting å stæsje opp med snart... Så får heller legge ut oppdatert bilde senere :)
Vis vedlegget 6056

Det var nydelig :)

Selv har jeg bare babysengen inne på mitt rom, siden jeg bor i en liten leilighet med bare ett soverom. Men gleder meg til den dagen jeg kan bo et sted der gutten min kan få sitt eget rom :)

Dytter litt på denne..
Trenger inspirasjon til wallstickers o.l. til et hvitt barnerom med en lilla vegg :D
Har veldig lyst til å ha en del med tavlemaling som de kan bruke kritt på.. det må bli på den lilla veggen.. kanskje ha en hvit ramme rundt, eller noe annet?

Gief pics! :P

Back
Topp