Barnerom *bildetråd*

LM♥10+13♥

April 2013s tøffeste
VIP
Sleng ut bilder av barnerommet her. Før/nå/etter..
Drømmerommet.. ting du ønsker til barnerommet, farger som anbefales.. you name it!

Masse, masse bilder!

Ingen? Da får jeg begynne. :-P

Her er barnerommene våre akkurat nå.
uploadfromtaptalk1362141559455.jpg

Og her er navneskiltet til vesla.. fant ikke igjen det andre navnet i farten, men dere skjønner tegninga. :-P

Sent from my HTC One X using BV Forum

Vedlegg

• uploadfromtaptalk1362141631603.jpg
    uploadfromtaptalk1362141631603.jpg
    42 KB · Visninger: 515
Å det var flotte bokstaver!! Hvor har du funnet de?

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Vi har foreløpig bare storebrors barnerom, og det ser i grunn ikke ut nå :-p
Babyrommet blir på vårt rom, så dele med storebror etterhvert :-D

Vi har foreløpig bare storebrors barnerom, og det ser i grunn ikke ut nå :-p
Babyrommet blir på vårt rom, så dele med storebror etterhvert :-D
Samme her. Vi har planer om å bygge hus (alt er klart av planer) må bare bli ferdig med å krangle med kommunen først :( og det føles som å stange hodet i en vegg noen ganger...

Genialt! Er det med i prisen også? Ikke gale med 1£ per bokstav da :)

Skal prøve å få tatt bilder i løpet av dagen :)
Nå skal det sies at det rommet snuppa skal få foreløpig er gjesterom og fylt med noen kasser :p Men dere får uansett hva jeg mener med at 4 vegger med rosa og en vegg + pipe i brun-lille ble litt rart og for mye for meg :p
De forrige eierne var nok litt over snittet glad i rosa ;)

Vi har ikke gjort noe med babyrommet enda, da baby skal sove hos oss en stund...så nå er det bare rot på det kommende barnerommet :)

ImageUploadedByBV Forum1362147522.409857.jpg Her er rommet til lille plutten vår:)

Jeg får vel legge ut litt bilder av rommet barna skal dele etterhvert da :) Det siste bildet er av den gamle vognbagen lille babyen skal sove i på rommet vårt :) Det første bildet er av et kattebilde min mor hadde da hun var liten og det tredje er bamser fra jeg var liten :) Den nåværende eneboeren snek seg også med på et bilde ;)

Vi har jo akkurat flyttet inn her så det er nok mange ting som kommer til å endres etterhvert.

image.jpg

Back
Topp