Barnerom<3

Håp&glede

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Vi holder på å pusse opp barnerom:) er det noen som har noen tips til utseende, hva som trengs av ting & tang? Gjerne del bilder, da blir jeg glad <3

Og tar gjerne imot tips til hvor dette kan kjøpes rimelig:)

Bruk Pinterest og søk på barnerom. Da kommer det opp utallige ideer og forslag. Om du ønsker det rimelig søk på diy girl/boy room. Da vil du få masse ideer til hva du kan lage selv som ikke trenger å koste så mye.

Bruk Pinterest og søk på barnerom. Da kommer det opp utallige ideer og forslag. Om du ønsker det rimelig søk på diy girl/boy room. Da vil du få masse ideer til hva du kan lage selv som ikke trenger å koste så mye.
Det skal jeg gjøre:) takk:)

Ikke mitt barnerom, men søstra mi sitt :)
Så fint! :)

Barnerommet vårt er ganske lite, så vi må pønske litt på hvordan vi skal gjøre det. I begynnelsen kommer vi til å ha babyen på vårt soverom (har sett en del på Chicco Next2Me Bedside Crib, tenker den blir praktisk i og med at den enkelt kan flyttes, legges sammen og brukes som reiseseng, i tillegg til samsoving til vanlig), sånn med tanke på amming. Har veldig lyst på møbler i Stokke Home-serien, de er så fine! Vi får se hva det blir til! Selve rommet ble pusset opp fra "gulv til tak" i fjor, så det eneste vi må gjøre av sånne ting er eventuelt å male (selv om jeg er veldig fornøyd med fargen vi har der nå, Jotun Morgendis), og i tillegg ordne noen flere stikkontakter. Har heldigvis god tid på å planlegge :p

Back
Topp