Barnepike

pebbles

Gift med forumet
I dag har jentene vært hos en tante, og jeg har hatt det grusomt! Ikke greid å slappe av i det hele tatt, og nå sitter jeg bare å venter på å få reise og hente dem! Vet at de har det bra, men allikevel så er det best når de er her.. Om 2 uker skal den samme tanten passe jentene fra lørdag til søndag, da skal vi på hotell-tur.. Huff, lurer på hvordan det blir for meg jeg...

He he... Man blir avhengig av de små. Ennå ikke vært borte fra Sara jeg...

jeg forstår deg veldig godt ja!! ikke noe kjekt å sende bort det mest dyrebare man har til noen man ikke helt vet hvordan takler alt.. jeg tenker alltid; skriker han? savner han meg? osv.. hadde ordnet med at mamma sku passe babyen min en lørdag/natt til søndag jeg så jeg og samboer'n kunne ta en tur på by'n å feire bursdagen hans... men.. ble hjemme med trollungen min jeg [:D] klarer aldri slappe av når andre passer han, selv om det bare e besteforeldrene hans! klarer ikke finne roen dessverre.. [:'(]

ORIGINAL: Anja_23

jeg forstår deg veldig godt ja!! ikke noe kjekt å sende bort det mest dyrebare man har til noen man ikke helt vet hvordan takler alt.. jeg tenker alltid; skriker han? savner han meg? osv.. hadde ordnet med at mamma sku passe babyen min en lørdag/natt til søndag jeg så jeg og samboer'n kunne ta en tur på by'n å feire bursdagen hans... men.. ble hjemme med trollungen min jeg [:D] klarer aldri slappe av når andre passer han, selv om det bare e besteforeldrene hans! klarer ikke finne roen dessverre.. [:'(]

Høres kjent ut ja! Heldigvis hadde det gått bra idag, så kanskje jeg kan nyte det neste gang?!?

Man må nok bare hoppe i det. Det blir bedre for hver gang.

Jeg har vent meg på det med å ta litt mer tid hver gang. Hadde barnevakt i 2 timer da han var 5 dager gammel..  Nå takler jeg overnatting uten problem også [:)]

Back
Topp