Barnepass

monaogmini

Glad i forumet
Jeg har et dilemma her med noen i familien. De skal ha barnevakt til sine to håpefulle på 2 og 5 år. De kommer da til barnevakten fredag ettermiddag og sover der til Søndags ettermiddag. Hvor mye ville dere betalt barnevakten for det?

dytt!

Zol80 skrev:
Hvor gammel er barnevakten? Er det familie?

Barnevakten er en 20 år gammel student (søskenbarn med barna)

Tror jeg ville gitt 600 kr+ kjøpt inn godterier til alle mann :)

En ung og fattig student syns jeg jo bør få litt. Vet ikke helt hva som er vanlig. Rundt 1000 kanskje. Nei, vet ikke jeg. Har de spurt hva hun selv tenker?

Jeg synes forresten alderen er likegyldig. Jeg synes at unge barnevakter bør få like mye betalt som en voksen for en såpass stor jobb som å ha to barn en hel helg på overnatting.

Zol80 skrev:
En ung og fattig student syns jeg jo bør få litt. Vet ikke helt hva som er vanlig. Rundt 1000 kanskje. Nei, vet ikke jeg. Har de spurt hva hun selv tenker?

De har spurt, men hun er av den forsiktige typen som ikke krever noe (hun hadde sikkert gjort det gratis). Derfor tenkte jeg å se hva dere her inne tenker om det.

1000-lapp + mat, godteri og drikke.

Labambie skrev:
1000-lapp + mat, godteri og drikke.

enig me lambie :) 1000 kr og snop og mat som dekke heila helgå :D

monaogmini skrev:

De har spurt, men hun er av den forsiktige typen som ikke krever noe (hun hadde sikkert gjort det gratis). Derfor tenkte jeg å se hva dere her inne tenker om det.

Da hadde jeg gitt ekstra mye bare fordi hun er så snill, hehe.

Men jeg henger meg på de andre jeg, 1000kr + mat og godis. Jeg synes ikke det er for mye, men jeg sa 600 istad fordi jeg ikke har vært i situasjonen før :)

Back
Topp