Barnepass på treningsenteret

fruhåpfull

Blir kjent med forumet
Noen av dere som har benyttet dere av barnepass enda? Evnt hvor gammel var lille? En del av meg syns det er litt tidlig, men samtidig har jeg veldig lyst til å komme igang med treningen igjen.. Noen erfaringer? :)

Jada :) her var mini i barnepassen da hun var 4 uker, gikk smertefritt. Var der med henne i 30 min, hun sovnet og da trente jeg i 45 min. Fikk mat før vi gikk inn. Har ikke vært hjemme den siste mnd nå, men nå som vi er tilbake skal mor på trening og mini på barnepassen igjen ;)

Herlig! Kanskje det ikke er så skummelt likevel, bare føles rart å skulle etterlate han til ukjente når han er så liten.. Men å være der før jeg går og trener var en god idé :)

Herlig! Kanskje det ikke er så skummelt likevel, bare føles rart å skulle etterlate han til ukjente når han er så liten.. Men å være der før jeg går og trener var en god idé :)
Det er krav om opplæring og kurs i førstehjelp på alle som jobber i barnepassen, de små er i trygge hender :) hvor trener du?

Det er det ja, så bra! Jeg tenkte meg ned dit på onsdag for se litt hvordan det er der, jeg har jo ikke tenkt over det tidligere, også tar jeg med bagen tilfelle jeg vil ta en liten økt :) Jeg trener på Puls.

Oi, finnes det også ja? Det hadde jo vært gøy, men Puls har ikke noe slikt dessverre :/

Var på barnepassen igjen idag :) hun sov litt og var litt urolig. Jeg fikk trent i 30 min, holder nå i starten :) hun som passet fikk roet henne raskt, god opplevelse nok en gang :) skal tilbake på torsdag, da skal jeg på spinning i 60 min.. Passen er vegg i vegg, så det føles veldig trygt.

Så bra du har gode opplevelser rundt det, må vel få kastet meg i det snart jeg også. Og, som du sier, øktene trenger ikke være så lange nå i starten :)

Back
Topp