Barnemeny

Sukkertopp

Forumet er livet
VIP
Dersom dere spiser middag noen steder, kjøper dere barnemeny til barna da? Holder det?

Felix har fått skikkelig god matlyst i det siste. Vi spiste på ikea i går, og helt på automat kjøpte vi barnemeny til ham. Det syntes han var en hyggelig forrett, men ikke noe mer akkurat.[8D] Han fikk faktisk i seg mesteparten av den voksenporsjonen vi kjøpte til ham etterpå også, spiser mer enn pappan sin den gutten.[:-]

Ha ha, hyggelig forrett[:)][:)]!
Jeg tror nok en barnemeny holder til Alma, men hun kan jammen slå til og spise store mengder mat innimellom. Så det kommer litt an på dagsformen, rett og slett..

Har kjøpt barnemeny og det er i massevis med mat - hun har nesten ikke spist noe[&:]

Har ikke prøvd det enda. Bortsett fra en gang med Happy Meal, og det var nok... Har stortsett enten med mat ellers så får hun litt av oss [:)]

Tror barnemeny hadde holdt da [:D] men hun kan jammen spise mye...

Til middag igår spiste hun litt over 2 pølser i lompe og en halv hamburger med masse tilbehør [:D]

Vi kjøper barnemeny til han.. men det varierer, noen ganger klarer han ikkje å spise opp det en gang, og av og til spiser han opp det + halve porsjonen min [:)]

ORIGINAL: almara

Ha ha, hyggelig forrett[:)][:)]!
Jeg tror nok en barnemeny holder til Alma, men hun kan jammen slå til og spise store mengder mat innimellom. Så det kommer litt an på dagsformen, rett og slett..

Dagsformen varierer veldig her også. Noen ganger plukker han bare litt i maten, mens andre ganger spiser han utrolige mengder.

ORIGINAL: *Nymåne*

Nei vi kjøpte barnemeny til Teodor på restaurant i går, men han ble ikke fornøyd gitt.

Så bra å høre at det er flere storspiste barn.[:)]

ORIGINAL: *Nymåne*

Ulempen var jo at vi andre spiste pizza da, og det liker han ikke, så han spiste skinke fra den ene pizzaen [8D]

Ja, da ble det jo straks litt verre. Bra han liker skinke da.

Linus er blitt så småspist at nå holder det at han smaker fra meg[&o] Kommer selvsagt ann på hva det er men han spiser nesten ikke middag lenger. 

Hahaha, herlig, så glad i mat!
Vi spiser jo aldri/sjeldent ute, så jeg vet ike hva jeg ville gjort. Herman spiser jo mye han og.
Fikk noe å tenke på til neste gang vi spiser ute.

Back
Topp