Barnemat på fly ??

Valentiine91

Forelsket i forumet
Dere som har reist med små barn på fly

Vi skal reise til bulgaria slutten av neste månde, å har med meg dattra mi på nesten 8 månder..
Ossen er det å ha med seg vogn å spesielt babymat på fly ??
Er det strenkt å ha med babymat nedpakka i koferten å ??

Du kan ha med deg barnemat som er til selve reisen i håndbagasjen, dette gjelder også så mye væske/vann du måtte trenge på flyturen og tiden på flyplassen =) De er strenge på at du ikke kan ha med deg for flere dager så bare vær obs på at du ikke har med deg for mye. Du kan også være nødt til å måtte smake på evt. melk og sånne ting!

Vogna må du sende i spesialbagasje, men enkelte selskaper tillater at dere tar med vogna til gaten men det må du forhøre deg om når dere kommer på flyplassen =)

I kofferten kan du ha med så mye mat du vil =)

Som det ble sagt tidligere så kan du ta med mat og drikke for flyturen til små barn. Kan hende du må smake på det, men du får det med.
Ingen restriksjoner på hvor mye mat du kan ha i innsjekket bagasje.

Vogna må være i barnevognpose (noe de har/selger på flyplassen).
Hos noen får du ta den med til gate, men det må du nesten sjekke med flyselskapet du skal reise med.

Ingen problem å ha det med..
Jeg måtte ta alt av mat , drikke , kremer osv ut av stellebaggen og legge di oppi di gråe kassene slik at di så alt.. så kjørte di alt igjennom... glemmer du noe i stellebaggen/ veska så kan di reagere på det.. jeg glemte nemlig av en krem jeg hadde i stelleveska så di måtte gruble og diskutere om jeg skulle få den med meg videre...

Back
Topp