Barnemark

AnneS

Forumet er livet
VIP
Desemberlykke2017
Fikk beskjed igår at niesa vår hadde fått det. Våre to og kusinen har lekt sammen de siste dagene, frøkna lot kusina smake på slikkepinnen osv :wideyed:

Hva gjør jeg nå? Hva må jeg følge med på? :depressed: *wrææææl, mitt store mareritt:hilarious:*

Er ikke så mye å få gjort enn annet å følge med på avføringen til barna og krysse fingrene å håpe på det beste :smiley-angelic001

Vi er i samme situasjon, søskenbarn/ kusine til jenta mi hadde det nettopp de har lekt sammen mye rundt den tiden rett før de oppdaget det så vi følger med, det tar opp mot 4 uker fra de er snittet til man man finnes spor av det har jeg forstått.
Vi følger med på kløe ( kusina oppdaget det ved at det klødde slik i endetarm åpningen når moren skulle sjekke trillet det ut en levende mark:yuck:) i tillegg kan du se det om det er spor i avføringen.

det er kun husstanden til de som er smittet som er anbefalt kur så vi satser på vi har klart å gå klar:-)

lykke til

I fjor trodde de i bhg kanskje muligens at min eldste hadde mark. Vi la ikke merke til noenting hjemme, men måtte likevel ta en kur vi også, sånn i tilfelle. Så jeg ville gitt nå og gjentatt om 14 dager :)

Hadde kjørt en kur på alle mann i familien, og gjentatt etter 14 dager. Er noe skit med barnemark.

Back
Topp