Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SignererJeg hadde bare gått til apoteket, om jeg var sikker på det var mark! Det finner man jo ganske fort ut pillene er vel reseptfrie? Jeg hadde det ofte som barn, og det var helt forferdelig, kødde som f!
Står 1 uke i pakningsvedlegget om jeg ikke så helt feil.Kjøp Vermox reseptfritt på apoteket...finnes som både flytende og tabletter Hvor gamle er barna? Hvis en er under ett år må lege kontaktes, ellers er det bare å behandle med 1 tablett eller 5ml. Alle i husstanden må behandles samtidig selv om bare en har det, og kuren må gjentas etter 2 uker
Må hele badet vaskes, eller bare do og vask? Hvor lenge må man kokvaske hver dag? Er det krise om det blir vasket på 60 en dag?Har å hatt set som liten å fant det å på min datter.
Gå på apoteket å få tabletter / flytende kur.
Hele familien må behandles. Alt av sengtøy, håndklær ol må kokvaskes. Helst hver dag.
Badet må å få noen overhalinger.
Eggene er desverre veldig motstans dyktige å tåler en del.
Vær obs på håndvask å hygiene
Dusj henne hver morgen slik at eggene som har kommet i løpet av natten ikke blir med hele dagen
Står 1 uke i pakningsvedlegget om jeg ikke så helt feil.
Sjekket nå, står 1 uke ja. Men alle andre plasser sier jo 2 uker :-oStår 2 uker i felleskatalogen, men mulig det går med 1 uke også hvuis det står det på pakka
Sjekket nå, står 1 uke ja. Men alle andre plasser sier jo 2 uker :-o
Ja gjør det. Mark er ekle greier, best å bli kvitt den. Kjekt å ha riktig fremgangsmåte da, særlig siden alle sier de er så vanskelige å bli kvitt :-oJa det er skikkelig rart...tror jeg må ringe produsenten når jeg kommer på jobb (på apoteket) etterpå Burde jo stå det samme på pakningen som i pakningsvedlegget :O
Eggene flyr i luften. Så ja de første dagene ville jeg tatt hele.Må hele badet vaskes, eller bare do og vask? Hvor lenge må man kokvaske hver dag? Er det krise om det blir vasket på 60 en dag?
Eggene flyr i luften. Så ja de første dagene ville jeg tatt hele.
For å hindre re smitte.
Tablettene virker ganske kjapt. Men jeg ville hvertfall ha vasket de første dagene
Her vasket jeg hver dag i en uke.
Det er utrolig kjedelig men det er kjipere å få det igjen erter få uker.
Men kan være jeg er overforsikrig å ikke sikkert det er nødvendig så lenge.
Men nei det er ikke krise med 60
Nja.. Der var jeg ikke så nøye det skal jeg ærlig innrømme . Det tenkte jeg ikke på engang men toalett , vask, dusj å gulv.Med vegger og det hele da? Vi er allerede noen dager ut i behandling vi, så vi er vel for sent ut da. Men da vet jeg hva jeg skal gjøre om det kommer tilbake igjen