Barnemark

|Frosken|

Juni12s hobby/håndarbeider
VIP
Junibarna 2015
Noen som har hatt det i familien? Ble flere smittet? Hvilke medisiner tok dere, og ikke minst hvordan var det å få i barnet/barna medisinene? Hvordan oppdaget dere det, og var dere hos legen eller kjøpte bare medisiner selv?

Har hatt det her. Klødde veldig i rompe åpningen min, klødde med papir, og så noe hvitt som rørte seg.
Fikk noe medisiner på apoteket som alle skulle ta. Uansett..
Var før frøkna kom, så tips aner jeg ikke. Hør med apoteket

♥ Prinsesse 03.06.12 ♥
♥ Venter 25.02.14 / 03.03.14 ♥
★ Sladrer med PrinsOgPrinsesse Mamma og RonjaR ★

Reseptfri medisin på apoteket. Vermox eller Vanquin. Vermox er berre tablettar (trur eg), Vanquin fins som mixtur og. Her har jentungen hatt det tre gongar og guten ein. Ingen har blitt smitta av kvarandre så vidt vi veit. Eller, heile husstanden skal behandlast uansett, så det kan jo vere fleire var smitta utan at vi hadde fått symptom enno.

Har gitt Vanquin ein gong (då jenta var 18 mnd, ikkje mulig å få i ho tablettar, dessutan er vel Vermox uansett berre for 2 år og oppover), den fargar avføringa mørkeraud - ser ut som blod. Greitt å vite om det så ein ikkje får sjokk. Elles har vi brukt Vermox, det fungerar greitt så lenge barnet klarar å svelge tablettar (kan delast).

Viktig å behandle heile husstanden (følg pakningsvedlegget, det skal behandlast to gongar med 1-2 vekers mellomrom avh. av type medisin). Vask alt av undertøy og handdukar på 90 grader, vask badekar/dusj etter kvar gong det har vore i bruk. Eg har vaska sengetøyet dagen etter første dose medisin er gitt, og så igjen etter andre dose. Rompa til den/dei som er smitta bør dusjast kvar morgon mellom medisindosene, då marken kryp ut for å legge egg om natta. Her har symptoma forsvunne i løpet av eit par dagar etter første dose, men det er likevel viktig å ta andre dose, då medisinen berre tar knekken på mark, ikkje egg. Så det kan vere egg igjen som han utvikle seg til mark før andre dose.

Var til lege ein gong, men det var fordi vi ikkje skjønte kva som var gale. Jenta klaga over vondt i tissen, ingen kløe eller noko (som ho gav uttrykk for i alle fall). Legen skjønte heller ikkje kva som var problemet, og først etter å ha googla det fekk eg med meg at marken kan krype framover på jenter og gje smerter der. Sjekka om kvelden før eg la meg (lys med lommelykt nokre timar etter barnet har sovna - då kjem marken ut for å legge egg), og då såg eg masse mark.. Stakkars jente!

Ikkje nødvendig med legebesøk dersom du veit at det er mark. Er det bleiebarn det er snakk om ser ein det veldig enkelt i bleia. Hos større barn er det best å sjekke seint om kvelden.

Ein kan gå i barnehage/på skule som normalt når ein har tatt medisin, men det kan vere greitt å informere i tilfelle andre er smitta og kanskje går lenge utan å forstå kva det er.

Hvor får en det fra ? Høres skikkelig ekkelt ut.

Sent from my iPhone using BV Forum

Hvor får en det fra ? Høres skikkelig ekkelt ut.

smitte fra andre. smitter utrolig lett, barnet klør seg, og så tar på andre barn, holder hender ol.

smitter like fort, om ikke enda fortere enn lus, så barnehage/skole bør få beskjed.
er like vanlig som lus. (men desverre ikke mange som gir beskjed)

her har vi hatt det opptil flere ganger.
kok alt av truser, sengetøy og vær nøye med håndhygiene, klipp negler heøt korte ol.

ta tabeletter med litt syltetøy, eller bland i youghurt, gjennta etter en uke.

smitte fra andre. smitter utrolig lett, barnet klør seg, og så tar på andre barn, holder hender ol.

smitter like fort, om ikke enda fortere enn lus, så barnehage/skole bør få beskjed.
er like vanlig som lus. (men desverre ikke mange som gir beskjed)
Sikkert noe ingen forteller om, har aldri hørt om det fra barnehagen. Greit å være obs på da.

Sikkert noe ingen forteller om, har aldri hørt om det fra barnehagen. Greit å være obs på da.

ja det er skikkelig tabu. jeg har oppdaget barn som har klødd og klødd. når jeg forteller foreldre om dette, sier de(hvisker) ja de har mark.
også har vi de barna som forteller det selv.

synd at det er slik, for det smitter enormt fort.

Back
Topp