Barnemark

Joker

Betatt av forumet
Noen som har erfaring og vet om det er lett å se?

Sønnen min våknet etter å ha sovet et par timer, han gråter og sier han har vondt i rumpa, ligger veldig urolig.......og da er skrekken min om han har barnemark.

Jeg kikket, men kunne ikke se noe. Det står at du skal bruke lommelykt når du ser, vil det si at det skal være mørkt i rommet? .....eller bare lommelykt i tillegge til vanlig lys for å se enda bedre?

Huff, jeg håper ikke det er det altså:/

T hadde i en lang periode skikkelig kløe og smerter i rumpa.. Trodde som du at man kunne se om det var mark..
Til slutt var det så ille blitt at jeg ringte legevakta en kveld.
Legen der fortalte at det ikke var vanlig å se marken. Hun antok at det dreide seg om småmark eller om sår/sprekker i endetarmsåpningen og anbefalte oss å ta en markekur. Hvis det ikke hjalp måtte vi kontakte fastlege. Det var ikke farlig å ta kuren selv om det ikke skulle være mark.
Smerten og kløen forsvant etter endt kur og har ikke kommet tilbake.
Kuren fås kjøpt reseptfritt på apotek, og i tillegg bør du vaske undertøy, sengetøy, pysj osv på 60 grader. Dusj også hver morgen i perioden kuren tas. Hele familien bør gå på kur samtidig, vi gjorde det ikke, og har ikke hatt noe problemer av den grunn.

for å se svar

Ok. tusen takk for svar:)

Nå har han sovnet ved siden av meg på sofaen, så får jeg se det ann i løpet av natta og kanskje morgen kveld/natt.

Liker ikke dette altså....

Back
Topp