Barnemøbler

kiara07

Elsker forumet

Fine trekrakker tilsalgs.
Driver med litt låvesalgs på fritida, har en del barnemøbler.
Bl.a krakker.
Disse selges flattpakket og koster kr.200,- pr stk.

Kan legge ut bilder av det andre jeg har til barn også, om det er int-

Disse finnes i forskjellige farger, dette er bare noen eks.Pris er 25/50/75kr.
Denne koster kr.300,- leveres flatpakket

så fine de var[:)] jeg vil gjerne se mere[:)] hvor holder du til? har du hjemmeside eller no?

ORIGINAL: 2006og2010

Så artige!!!!!
Kjempe fine, jeg vil gjerne komme og se:):):):)

Det må du gjerne gjøre..Jeg har lagt ut bilder av alt på facebook side mi oxo

ORIGINAL: liljevilje

så fine de var[:)] jeg vil gjerne se mere[:)] hvor holder du til? har du hjemmeside eller no?

Jeg holder til i Kongsberg..har ikke noe hjemmeside el noe, ettersom det jeg selger kommer i fra gave og interiørbutikken til pappan min. så dette er fjorårets..derfor selger jeg det fra låve butikken min til billigre priser..men kan legge ut bilder av det andre her også.

ORIGINAL: kiara07

Jeg holder til i Kongsberg..har ikke noe hjemmeside el noe, ettersom det jeg selger kommer i fra gave og interiørbutikken til pappan min. så dette er fjorårets..derfor selger jeg det fra låve butikken min til billigre priser..men kan legge ut bilder av det andre her også.

oki, det er litt langt unna meg, bor selv i grimstad. Men vist du vil legge ut bilder så vil jeg gjerne ta en tittt:)

ORIGINAL: kiara07

oki, det er litt langt unna meg, bor selv i grimstad. Men vist du vil legge ut bilder så vil jeg gjerne ta en tittt:)

Legger ut litt innemellom jeg[:)] 

Da flakser jeg inn på facebook sia di jeg........for en titt:)

Kan ta meg meg ole en dag vettu, det hadde vært koselig:)

Da flakser jeg inn på facebook sia di jeg........for en titt:)

Kan ta meg meg ole en dag vettu, det hadde vært koselig:)

Det kan dere vettu..tullene våres blir vel tremeninger, så fint å bli litt kjent. 

Ja, tenk det du

Verdens skjønneste tremeninger og[:D][:D][:D]

klart dem blir:)

150kr (har bare denne fargen igjen)
Bokstøtter kr.100 pr par. finnes i blå,rød,gul og grønn (dette er blå)
Kritttavle kr.75,-

Back
Topp