hei jenter,jeg er så lei meg og skuffet at jeg ikke greier å ordlegge meg!har nettopp kommet hjem fra barneklinikken i bergen.først så var det en baby som var alvorlig syk og det var mye frem og tilbake,fult forståelse for det og håper at det går bedre med ungen nå,så var det en annen unge som var syk og legen sjekka han og de dro.det var kun oss igjen.vi gikk rundt og venta på at legen sku ta oss inn med engang,men nei da plutselig gikk de for en liten pause som varte i 1,5time ca.robin ble grinete og jeg spurte om det var noe lege tilstede eller om vi bare skal gå hjem?da kom hu med engang,ba oss vente på rommet ved siden,og da begynte å jævla kjerringa og ringe osv.vi venta enda 20min tid.så tok hu oss inn,sa navnet og sa skikkelig surt hvorfor er dere her?? vi ble overraska men jaja,gikk rett på sak og forklarte,så begynte hu å gni skikkelig på såret til robin og han hylgråt og tårene rant som bare det.også sier jeg til hu at han har mye slim i halsen virker det som,da la hu han på senga,mens han gråt og gadd ikke å prøve å roe han ned men bare forts med sitt!tilslutt reiste jeg meg opp og skulle til å roe han,men hu brydde seg ikke om meg og bare stakk sånn pinne nedi hanlse at han nesten kasta opp og gråt bare enda mere..da var det nok,jeg tok opp robin,ga han til typen og spurte hva i helvete er det du driver med?har du noe problem??er du en barnelege eller bare gjør du sånn pga hudfargen vår???hu ble småredd for jeg ble skikkeli sur og det var like før jeg klappa til hu,slik behandlin som hu ga oss og ikke minst lille robin.så begynte hu plutselig å forklare skikkelig hva det var og hadde en hel annen stemme!!jeg gikk ut derifra,gikk til luken og skrek rett ut,hva i helvete feiler det legen deres?har hu dårlig dag så kan hu la være å komme på jobb,eller bytte yrke.hu i luka sku gå videre med det og skjønte hvor alvorlig det var for robin gråt i 45min etter på å!!!.......sorry,ble litt langt men måtte bare få det ut.er så leimeg for at han gråt og skrek sånn[:(]...