barneklær

MNJ

Elsker forumet
bare for nysgjerrighetens skyld:

hvilken stil kjører du når det gjelder barneklær? hvor handler du?
[:)]

handler mest på h&m.. billig og greit. synes ikke dem har noe fint
på kapphal el cubus. og det er vel det som er av barneklær her....

ohhhh elsker å kjøpe klær til småen [:D] han har en retro stil. handler masse (for mye) katvik, ej sikke lej, idaT, hollys, moonkids, nanoou etc. digger og POP. blir en del mexx klær og [8D]

syns det har kommet mye fint og variert nå i det siste! syns lindex har mye kult design. jeg liker også at stilen er litt retro! inntil nå har vi fått ganske mye klær i gaver, men handler selv mest på lindex og en sjelden gang på hm. finner så og si aldri noe på cubus eller kappahl. her (i malmö) er det også masse artige nisjebutikker med barneklær men jeg er for dårlig til å kikke i dem...og så blir prisklassen litt stiv ofte for oss studenter.....[:)] men av og til er det gøy å go wild and crazy og kjøpe noe litt dyrere og mer spesielt.

Kjøper mest på H&M, syns det har mye fint [:D] også går det mye i merker som Name it, og Mexx og sånne som ikke "alle" butikker har, er så mye fint i de baby butikkene som ikke er kjeder [;)]

ORIGINAL: svimsen

me too
name it
levis
retro klær \ helst arveklær da, fra 70 og 80 tallet

ellers vanlig kjedebutikker, har mye fint der også

ja, name it har vi også (hatt) en del i, er en butikk her som heter busiga björnar der de har bl.a det merket og mye annet fint og kult. og katvig........... oldemødrene holder gullet med fine strikkejakker og sånt![:D]

H&m
Katvig
Mola
La/Møf
Lindex, fått mye tøffe retro klea[:)]

Til Isa handler jeg på H&M, Lindex, Exit og diverse nettbutikker med danske retroklær. Til Aurora handler jeg på H&M, Cubus, Monsoon, Okaidi, diverse nettbutikker og Exit.

Back
Topp