Barneklær

Eliz92

Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Noen som har opplevd at klærne er veldig dumt laget?

Her bruker vi bodyer. Noen går ikke over hode. Nå har vi gått opp i str og alle i den str har vært så og si umulig rundt bleiekanten men altfor stor ellers.mfrustrerende

Ja har masse av slike klær.
Ikke går de over hode
Eller
Så er knepping helt på trynet laget så det kommer store "hull" i pysjen

Syns cubus sine bodyer er veldig uformelige. Korte og veldig brede.
Ellers er jeg enig i at plagg som er trange i halsen er veldig rart og dumt. Kjøpte to ullbodyer fra ludo store, de var ikke spesielt store og hadde ingen knapper ved skuldrene eller noe. Så var ubrukelige!

Ellers er jeg enig i at plagg som er trange i halsen er veldig rart og dumt. Kjøpte to ullbodyer fra ludo store, de var ikke spesielt store og hadde ingen knapper ved skuldrene eller noe. Så var ubrukelige!
Enig med det om cubus sine. De mister fasongen etter en vask eller bruk. Plutselig blir halsåpningen så stor at den glir ned på ungen

Enig med deg. Syns Cubus bodyene var brede og mistet fort formen.

Cubus sine klær kunne vi ikke bruke på vår. De ble for brede for han.

Liker heller ikke cubus. Har en gutt som er helt på gjennomsnittet når det kommer til vekt vs lengde og de har aldri passet han. Selv med svær tøybleierumpe datt buksene av han :-P

Syns bodyforlengere er gull verdt da mange bodyer har blitt for korte akkurat når de passer finfint på armene og rundt brystet.

NameIt sine bodyer (hvertfall de mini har) er alt for trange, og hun er slank!
Ellers syns jeg alle hettegensre/jakker til baby kunne kommet med avtagbar hette. Hetter på babyklær irriterer meg:p

Ellers syns jeg alle hettegensre/jakker til baby kunne kommet med avtagbar hette. Hetter på babyklær irriterer meg:p

Har en slank gutt og synes Name it bodier er de som sitter penest på ham fordi de er lange og smale;)

Enig i det med hetter! Er jo egentlig bare i veien :p

Back
Topp